پرسپولیس نیوز : پیوستن علی دایی به پرسپولیس و مخالفت باشگاه قبلی او با این انتقال حاشیه های جالبی را به وجود آورده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز در حالی که علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده و برای استراحت به خارج رفته مسئولان راه آهن هنوز نمی خواهند این اتفاق را قبول کنند.

 

آنها با استناد به امضای یک قرارداد داخلی روی موضع خود مانده و با مصاحبه های متعدد در این باره نام جدید باشگاه خود سورینت را در تیتر یک خبرگزاری ها قرار داده اند. این در حالی است که قرارداد داخلی تا زمانی که در هیئت فوتبال ثبت نشود و برای فدراسیون فوتبال ارسال نشود نمی تواند مبنای قانونی برای فعالیت یک مربی یا بازیکن باشد.

 

گذشته از آنکه علی دایی مربی است و شرایط قرارداد او با بازیکنان هم متفاوت است ، مربیان می توانند هر زمان که بخواهند (حتی در میانه فصل) از سمت خود استعفا کنند و به باشگاه دیگری بروند.

 

در ادامه بخشی از نظرات جالب پرسپولیسی ها و البته دیگر هواداران در ذیل خبر اعلام مخالفت باشگاه راه آهن با انتقال دایی که در سایت این باشگاه منتشر شده را می خوانید:

 

sama red

برو بابا شما کی رفتین هیئت فوتبال که من نمی دونم ??????اگه نمی دونی بدون قرارداد داخلی یعنی کشک علی دایی هم که گفته میاد پرسپولیس خودتون می دونین که دایی حرفی بزنه پای حرفش هست فوقش جریمه میده همه چی حله به امید قهرمانی پرسپولیس تو لیگ با سرمربیگری شهریار

 

سعید

ممنون از آقای زنجانی بزرگوار ورییسی کیا که اجازه دادند دایی به پرسپولیس بیاد ما طرفداران پرسپولیس لطف وازخود گذشتگی شما وبقیه همکارانتون رو فراموش نخواهیم کرد و سورینت رو مانند تیم دوممون همینطور که تا الان بود وبلکه خیلی بیشتر دوست خواهیم داشت بازم از شما به خاطر این کار بزرگ تشکر میکنم

 

ابوالفضل

باعرض سلام وخسته نباشید ازشماخواهش می کنم نگذارید علی دایی به پرسپولیس برود راه آهن تازه داره جون می گیره دایی بایدپایبند حرف خود باشد.بگذارید دایی 5سال کارکند تاتیم را به رده های بالا بکشد

 

محمددرخشانی

سلام خداخیرتون بده که بهترین تصمیم روگرفتین… راه آهن با اقای دایی غول فصل سیزدهم خواهد بود…انشالله

 

مجید

راه آهن با علی دایی جهانی می شود دایی باید در راه آهن بماند

 

رضا

همشهری خوب حال مارو گرفتی تموم پرسپولیسیهای کاشان امیدشون به شما بود ومیگفتن همشهریمون اجازه میده دایی بره پرسپولیس . ولی من دوستانه بهتون میگم شاید درکوتاه مدت به قول خودتون برنده شده باشید وپیش خودتون حق باشما باشه ولی این این ناراحتی در ذهن هوادار پرسپولیس خواهد موند وچون من میدونم راه آهن بین پرسپولیسیها طرفدار زیاد داره شما سرمایه عظیمی رو از دست خواهید داد.

 

amin

تیم فوتبال راه آهن یا سورینت با حضور دایی یکی از بهترین ها شده ولی دل دایی این بار رفته طرف پرسپولیس ، آره استخاره هم کرده پس نزارید اذیت شه و آرزوی موفقیت کنید براش تو پرسپولیس. این کار بزرگی است ها.

 

مهدی

 

از باشگاه راه آهن بابت اجازه دادن به علی دایی برای آمدن به تیم پرسپولیس کمال تشکر را دارم و بدانید راه آهن باشگاه دوم پرسپولیسیهاست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)