نظرسنجی مرجع خبری محقق شد : احترام به نظر هواداران در انتخاب رنگ پیراهن


مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس پس از سال ها استفاده از رنگ سفید برای پیراهن دوم ، با پیراهن های مشکی ، قرمز و طلایی به میدان رفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، تابستان گذشته و در زمان تعطیلی بین دو فصل برگزاری لیگ برتر یک نظرسنجی با موضوع نظر هواداران درباره رنگ پیراهن دوم پرسپولیس صورت گرفت که اکثریت هواداران رنگ مشکی را به عنوان پیراهن دوم ارتش سرخ پایتخت انتخاب کردند و پیگیری های مکرر این مرجع در نهایت منجر به تغییر رنگ سنتی پیراهن های دوم پرسپولیس شد.(کلیک کنید)

 

6280 نفر از هواداران پرسپولیس در این نظرسنجی اینترنتی شرکت کردند که 83 درصد از شرکت کنندگان با انتخاب رنگ های مشکی ، طلایی ، نقره ای و سورمه ای به نوعی با استفاده مجدد از رنگ سفید مخالفت کردند.

 

 

 

در این نظرسنجی رنگ های مشکی ، طلایی ، سفید ، نقری و سرمه ای به ترتیب با درصد های 42 ، 25/7 ، 17 ، 10 و 4/5 در رده های اول تا پنجم انتخاب هواداران قرار گرفتند.

 

 

پیش از مسابقه پرسپولیس برابر شهرداری تبریز بود که سفارش پیراهن جدید برای شرکت ال اشپورت ارسال شده و پیراهن های جدید با طرح پیراهن های تیم ملی آلمان تولید و به ایران فرستاده شد و برای اولین بار در مسابقه پرسپولیس برابر استیل آذین که به میزبانی تیم استیل آذین در ورزشگاه آزادی برگزار شد استفاده شد .

 

پرسپولیس پس از سال ها پیراهن سفید را از تن در آورد و این پیراهن جدید با یک پیروزی دو بر صفر در برابر دیدگان هواداران برای این تیم خوش یمنی به ارمغان آورد. همچنین باید به حرکت ارزشمند باشگاه پرسپولیس در احترام به نظر هواداران و دخالت سلیقه آنان در امور باشگاه پرسپولیس نیز اشاره کرد. امید است چنین حرکت هایی با استفاده از ظرفیت های پرطرفدارترین تیم آسیا طی سالیان آینده هم ادامه یابد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)