الان چند هفته اي مي شود که متاسفانه در اقدامي که به نظر مي رسد هرگز خودجوش نيست، در برخي سکوهاي ورزشگاه آزادي و يا در تمرين تيم پرسپوليس، به مديرعامل باشگاه استقلال توهين مي شود.

گل؛ باشگاه استقلال بلافاصله به حرف های امروز صبح مدیرعامل پرسپولیس  واکنش نشان داد. آبی ها ساعتی پیش در مصاحبه ای از زبان علی نظری جویباری یکی از معاونان پرتعداد فتح الله زاده پاسخ رویانیان را دادند.جوابی که البته موضع دفاعی ندارد بلکه آن ها هم پرسپولیسی ها را متهم کرده اند که در اقدامی غیرخودجوش و برنامه ریزی شده به فتح الله زاده توهین می کنند.

 رویانیان در جواب سئوالی درباره توهین هواداران استقلال به وی گفته بود:عیبی ندارد که آن‌ها به من چه گفته‌اند. هر کس هرچه گفته، مشکلی ندارد. اما باشگاه استقلال باید مراقب این رفتارها باشد…

در این اثنا علی نظری که مصاحبه اش موضع رسمی باشگاه است ، اینطور جواب داده که :من به عنوان فردي که بيست سال است در فضاي مديريتي فعاليت دارم و سال ها قبل از آن به عنوان هوادار استقلال به استاديوم مي رفتم،هرگز چنين اتفاقاتي را به ياد ندارم. فکر مي کنم الان چند هفته اي مي شود که متاسفانه در اقدامي که به نظر مي رسد هرگز خودجوش نيست، در برخي سکوهاي ورزشگاه آزادي و يا در تمرين تيم پرسپوليس، به مديرعامل باشگاه استقلال توهين مي شود.

 او می گوید : در سال هاي گذشته مثل هميشه ميان دو باشگاه رقابت وجود داشت اما اين رقابت هرگز باعث نشد تا خداي ناکرده حرمت ها از بين برود. شاهدش در همه اين سال ها مديران مدبري نظير آقايان عابديني،غمخوار، کاشاني، انصاري فرد و بقيه دوستان هستند. سوال من اين است که چرا وقتي مهدي هاشمي نسب با آن سر و صدا از پرسپوليس به استقلال پيوست، احدي به مديرعامل وقت استقلال که در آن زمان هم فتح الله زاده بود توهيني نکرد؟من اين را خودم به عينه ديده ام که هواداران پرسپوليس چقدر به مديرعامل باشگاه استقلال لطف دارند و همواره او را مورد محبت خود قرار مي دهند. پس اين اتفاقات به طور حتم خطي است و من اميدوارم باشگاه پرسپوليس با اين رويه برخورد کند و در جهت سالم سازي سکوها گام بردارد.
به عقیده نظری توهین به رویانیان یک رفتار عکس العملی و طبیعی است . او گفته است:به هر حال هوادار استقلال وقتي مي بيند به مديرش چند هفته توهين مي شود، ناراحت خواهند شد و عکس العمل نشان مي دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)