دروازه‌بان اول تیم ملی فوتسال گفت: از وقتی که بحث تبانی در لیگ مطرح شد،‌ شب‌ها خوابم نمی‌برد و از همان موقع شب‌ها قرص خواب می‌خورم.

 فارس، از اینکه بگوید برای حل مشکلات و دغدغه‌های روحی‌اش نزد روانشناس رفته، ابایی ندارد.

با صراحت می‌گوید که شب‌ها نمی‌تواند بخوابد و مدت‌هاست مجبور است برای اینکه خوابش ببرد قرص خواب بخورد؛ و همه این مسائل با بحث تبانی در لیگ قوت بیشتری گرفت.

اتفاقی که پایان لیگ برتر 90 را تلخ کرد و تا مدت‌ها گریبانگیر اهالی این رشته بود.

سومی در بازی‌های آسیایی هم یکی دیگر از اتفاقات ناخوشایندی بود که نظری و هم‌تیمی‌هایش را تا مدت‌ها اسیر فکر و خیال کرد.

او یکی از ورزشکاران بنامی است که از روانشناس کمک می‌گیرد.

گلر اول تیم ملی در این‌باره به فارس گفت: پس از مطرح شدن بحث تبانی و مشکلات به وجود آمده، روزهای بدی را سپری کردیم،‌ ما بازیکن بودیم و نقشی در اتفاقات نداشتیم، ولی بعد از مطرح شدن این موضوع، زندگی ما هم تحت‌الشعاع قرار گرفت. هر کسی ما را در کوچه و خیابان می‌دید، در موردش حرف می‌زد و ما باید جواب می‌دادیم. روزهای سختی بود. یک روز برای زیارت به مشهد رفته بودم، دیدم که به صورت اتفاقی، مسیری به سوی ضریح باز شد، من هم گوشه‌ای ایستاده و نظاره‌گر بودم، در شرایطی که مسیر برای رسیدن به ضریح کاملا هموار بود، دیدم یکی از پشت به شانه‌ام می‌کوبد، برگشتم، آن شخص گفت چرا تبانی کردید؟! برایم واقعا عجیب بود، ببینید این بحث‌ها حتی در آن شرایط هم ما را رها نمی‌کرد.

وی ادامه داد: چند وقتی بود که نمی‌توانستم بخوابم. مشکل داشتم و به همین دلیل پیش روانشناس رفتم که تاثیر بسیار خوبی هم داشت.

 بهترین گلر جهان در سال 2010 ادامه داد: روانشناس مانند دکتر است که حضورش در کنار تیم‌ها الزامی است. چون علاوه بر جسم، روح آدم هم مریض می‌شود. اگر حضورش در کنار تیم طولانی‌مدت باشد، می تواند کمک زیادی کند. او مثل مربی می‌تواند روحیه بازیکنان را بشناسد، خصوصا در فوتسال که شرایط سختی داریم روانشناس کمک شایانی به بازیکنان می‌کند.

حالا که تیم ملی فوتسال از مسابقات جام‌جهانی 2012 تایلند حذف شده، مصطفی نظری به عنوان یکی از باتجربه‌های تیم مخاطب مردم در کوچه و خیابان قرار می‌گیرد.

او که شدیدا از بی‌توجهی مسئولان نسبت به فوتسال دلخور است، روحیه بد ملی‌پوشان را در شکست تیم ملی در تایلند دخیل می‌داند.

مصطفی نظری معتقد است حسین شمس یکی از مربیانی است که به خوبی روحیات بازیکنانش را می‌شناسد.

وی دراین‌باره تاکید کرد: شمس واقعا یک روانشناس خوب بود. وسط بازی که باید صحبت فنی شود، اما مسائلی را مطرح می‌کرد که بازیکنان زار زار گریه می‌کردند. حسین آقا خیلی خوب بازیکنش را می‌شناسد. حتی بیرون از زمین فوتسال هم از بازیکنش حمایت می‌کرد و اجازه نمی داد تنها باشیم. اصلا او چرا از تیم ملی رفت؟ دلیلش حمایتی بود که از حق‌وحقوق تیم داشت، شمس دنبال پول بچه‌ها بود و مصاحبه کرد که آن برخورد با او صورت گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)