مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معتقد است کار آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خوب پیش می‌رود و احتمالا این ورزشگاه مشکلی برای میزبانی دیدار دو تیم فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) برای مصاف تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس چگونه است، اظهار کرد: مسئولان مربوطه در تلاش هستند تا این ورزشگاه به دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس برسد. تلاش شبانه روزی در جریان است ولی احتمالات  همیشه مطرح است. تا الان کار خوب پیشرفته است و پیمانکار مجموعه تلاش خود را کرده است.

وی ادامه‌ داد: هنوز چمن ورزشگاه به دست ما نرسیده ولی با هماهنگی استانداری قرار است از گمرک بلافاصله بدون این که حتی پلمپش باز شود به تبریز برسد تا نصب این چمن ها به سرعت انجام پذیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال می‌دهد ورزشگاه یادگار امام میزبان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس باشد؟ خاطرنشان کرد: این را باید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بپرسید. آنها مجری کار هستند. ما فقط همکاری می‌کنیم تا مشکلی در این زمینه  پیش نیاید و هماهنگی های لازم را انجام می‌دهیم. البته من فکر می‌کنم که مشکلی پیش نمی آید، چون تا الان دو دوتای ما عدد چهار را نشان می‌دهد.

نظمی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش اخیرا ورزشگاه یادگار امام (ره) را از نزدیک دیده؟ گفت: من در نقاهت بعد از عمل دیسک کمرم قرار دارم ولی هفته‌ گذشته با آقای شبستری، معاون استانداری این ورزشگاه را بازدید کرده‌ایم و فردا (سه‌شنبه) هم ساعت هشت صبح با معاون عمرانی استانداری به آنجا می رویم و سرکشی لازم را انجام خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)