بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قبل از بازی ها توافق کردم از مشکلات حرفی نزنیم اما حالا این باشگاه است که باید انگیزه بزیکنان را بالا ببرد.

سیامک نعمتی بعد از بازگشت پرسپولیس از دوحه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم به این مرحله برسیم و امیدوارم که در فینال هم قهرمان شویم و بعد از سالها دل مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: واقعا خبر خیلی خوبی بود.امیدوارم همین روند را در تیم ملی هم داشته باشم. از کادر فنی تیم ملی ممنون هستم که به من اعتماد کردند و امیدوارم در زمین هم جواب این اعتماد را بدهم.

هافبک پرسپولیس در خصوص حضورش در پست دفاع راست گفت: من همه جا بازی می کنم، هر جا که کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم هستم.

نعمتی در خصوص محرومیت آل کثیر عنوان کرد:واقعا محرومیت او غیر منصفانه بود و امیدوارم در این ۱۰ روز محرومیت او را لغو کنند. او در بازی خیلی تاثیرگذار بود و ما هم برد را به او تقدیم کردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در فینال دوره قبل حضور نداشته است گفت: برای من این موضوع خیلی سخت بود.در بازی برگشت محروم بودم ولی امیدوارم در این دوره آن فینال را جبران کنم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: ما خیلی مشکلات داشتیم ولی با هم توافق کردیم در آرامش در این بازی ها شرکت کنیم و بهترین نتایج را بگیریم. البته الان باید شرایط مالی به شکلی درست شود که انگیزه بازیکنان بالاتر برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)