هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم به تیم بازگردم و بار دیگر به پرسپولیس کمک کنم.

سیامک  نعمتی درمورد قرار گرفتن نامش در فهرست مازاد پرسپولیس و در نهایت باقی‌ماندن در لیست این تیم، اظهار داشت: در این چند وقت صحبتی نکردم و به همین دلیل حواشی در فضای مجازی خیلی زیاد بود که البته خیلی از آن‌ها نیز دروغ بود و واقعیت نداشت. امروز هم در باشگاه جلسه خیلی خوبی داشتیم. من با پرسپولیس قرارداد داشته و همه چیز را به خود باشگاه و آقا یحیی سپرده‌ام. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند، برای من، خودشان و باشگاه باشد. تابع تصیمم آقایحیی باشگاه پرسپولیس هستم.

وی درمورد پیشنهاداتش از تیم‌هایی مثل گل‌گهر، گفت: اگر درمورد جزئیات صحبت نکنیم بهتر است. تا چند روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

هافبک پرسپولیس درخصوص شایعه منتشر شده مبنی بر اینکه روز گذشته او را به تمرین این تیم راه ندادند، گفت: این موضوع واقعیت ندارد. من سر تمرین نرفتم و به همین خاطر امروز به باشگاه آمدم و صحبت کردم. ان‌شاءالله خبرهای خوبی در چند روز آینده می‌شنوید.

وی درباره اینکه فکر می‌کند در پرسپولیس بماند یا خیر گفت: امید به خدا انشاالله این اتفاق بیفتد.

نعمتی درمورد اینکه آیا پس از باقی ماندن در لیست پرسپولیس با گل‌محمدی صحبت کرد، توضیح داد: ان‌شاءالله به زودی حتما صحبت می‌کنم.

وی درخصوص اینکه در  سال‌های گذشته یکی از ستارگان پرسپولیس بود و به جز بحث فنی و اعتقاد مربی، چه اتفاقی افتاد که از روزهای اوجش فاصله گرفت، عنوان کرد: فوتبال است و برای هر بازیکنی این مسائل پیش می‌آید. امیدوارم همه مشکلات به زودی تمام شود و تا چند روز آینده اتفاق خوبی بیفتد.

هافبک پرسپولیس درمورد اینکه خودش تمایل دارد چه اتفاقی برای او بیفتد، گفت: خیلی فکر نمی‌کنم. امیدوارم فقط بتوانم به تیم بازگردم و با کمک کردن به خودم و باشگاه، هواداران نیز شاد شوند.

نعمتی درخصوص اینکه برخی نفرات دیگر نیز شرایط وی را داشتند اما جنگیدند و به قول فوتبالی‌ها حق خود را گرفتند، پاسخ داد: ما هم می‌جنگیم و بار دیگر حق‌مان را می‌گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)