مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: جلسه‌ مثبتی با مدیران باشگاه داشتم و در چند روز آینده شرایطم مشخص می‌شود.

علی نعمتی بعد از دیدار با مدیران باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: من چند روز درگیر امتحانات بودم و هنوز هم تمام نشده ولی آمدم صحبتی کوچک با مدیران باشگاه داشتم و امیدوارم در چند روز آینده به جمع‌بندی کامل برسیم و اتفاقات خوبی بیفتد. صحبت‌ها خوب و مثبت بود و دو سه روز آینده انشاء الله به جمع بندی برسیم.

وی درباره بازیکنان جدا شده پرسپولیس گفت: راجع به بقیه نمی‌توانم صحبت کنم و هر بازیکنی حق دارد در مورد خود تصمیم بگیرد و صاحب اختیار است.

وی در مورد پیشنهاد سپاهان و تراکتور ادامه داد: بازی کردن در پرسپولیس حس و حال خوبی دارد و از نظر فنی هم به بازیکن کمک می کند، من هم مانند سایر بازیکنان پیشنهادهایی داشتم و باید دید در روزهای آینده چه خواهد شد. امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که همه چیز خوب پیش برود و هم من به چیزی که در ذهن دارم برسم و هم باشگاه.

وی در واکنش به اینکه برای آمدن به پرسپولیس خانه فروخت اما مبلغ فراردادش بالا نیست و آیا درخواست افزایش قرارداد داشته گفت: از نظر قراردادی سال قبل اعلام شد که قرارداد من از سایر بازیکنان کمتر بود و امیدوارم این فصل حداقل شرایط بهتر شود و به من کمک کند.

مدافع پرسپولیس، در مورد اینکه سرمربی جدید تیم هم مشخص شده، گفت: به خدا به دلیل امتحاناتی که داشتم فرصت نشد همه چیز را بررسی کنم و در جریان قرار بگیرم.

نعمتی درباره انتظارش از مالکان باشگاه برای حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود که بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد چون قبل از بازیکن خودم هوادار پرسپولیس هستم.

وی دربارا اینکه آیا مطالباتش تسویه شده گفت: بله انجام شد.

وی درباره اینکه هم‌تیمی هایش در مصاحبه گفتند اگر دفاع وسط بازی کند به جام جهانی بعدی می رود و آیا با سرمربی صحبت خواهد کرد یا نه گفت: قطعا دنبال این هستم بعد از امتحانات با او صحبت کنم. بچه ها لطف داشتند و من در هر پستی باشم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و تودم هم فکر میکنم در دفاع وسط بهترم و تلاش من این است به تیم ملی دعوت شوم. این آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند و من هم به دنبال آرزوهای خود هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)