مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتبال پرسپوليس با پنج گل نفت تهران را به قعر جدول فرستاد.

 

ديدار دو تيم پرسپوليس و نفت تهران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي آغاز شد و پرسپولیس موفق شد با نتیجه پنج بر یک میزبان خود نفت تهران را با شکست بدرقه کند.

حميد علي عسگر در دقيقه 18 و 53 و حسين بادامكي در دقيقه 47 و هادي نوروزي در دقيقه 85 و تياگو فراگو در دقيقه 90+4 گل پنجم سرخ پوشان پايتخت را به ثمر رساند.

سجاد فيض‌الهي در دقيقه 85 تك گل نفت را به ثمر رساند.

 

هدايت ممبيني داور مسابقه به سيامك كوهنورد از نفت و مازيار زارع، سكوبرت و محمد نوري از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.
با اين برد پرسپوليس 53 امتيازي شد ولي به دليل تفاضل 2 گل کمتر نسبت به تراکتور در رده پنجم باقي‌ماند و نفت هم 33 امتيازي در رده سيزدهم قرار دارد.

 

 

اكنون سپاهان با يك بازي كمتر و 61 امتياز در صدر جدول است، استقلال 58 امتيازي دوم است، ذوب آهن 56 امتيازي سوم است و تراكتور سازي 53 امتيازي در رده چهارم است.

تركيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سيد جلال اكبري( از دقيقه 69 ابراهيم‌ شكوري)، مجتبي شيري، سامان آقازماني، مازيار زارع، حسين بادامكي، محمد منصوري( از دقيقه 75 امير حسين فشنگچي)، محمد نوري( از دقيقه 79 تياگو فراگو)، حميد علي عسگر، سكوبرت و هادي نوروزي
سرمربي: علي دايي

تركيب نفت تهران:
حسين آشنا، مارسيو خوزه، حميد رضا فتحي، ميثم آقابابايي، اميررضا خان‌محمدي، عليرضا عزتي، خلدون ابراهيم، محمدرضا ناصحي( از دقيقه 54 مهدي محمد‌زاده)، حسين اماميان، سيامك كوهنورد، بهمن طهماسبي( از دقيقه 60 سجاد فيض‌الهي)
سرمربي: حسين فركي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)