مرجع خبری پرسپولیس :  در جلسه خصوصي دايي و بازيكنان پرسپوليس، نقاط ضعف و قوت تيم مجيد جلالي مورد آناليز فني قرار گرفت.


كاروان پرسپوليس بعد از ظهر روز گذشته وارد اهواز شد و با نظارت مستقيم كادر فني بازيكنان اين تيم خود را براي رويارويي با فولاد آماده كرده اند.


*ماموران نيروي انتظامي در مقابل هتل پارس كه جنب رودخانه كارون است مستقر شده‌اند. با توجه به اينكه هواداران زيادي دوست دارند با پرسپولسي ها عكس يادگاري بگيرند، اما به دليل زمان استراحت بازيكنان از اين كار خودداري شد.

*بازيكنان پرسپوليس ساعت 20 شب گذشته فيلم بازي‌هاي فولاد خوزستان را آناليز كردند و نقاط ضعف و قوت حريف اهوازي از سوي علي دايي به بازيكنان توضيح داده شد.

 

 

*مياچ، دستيار دايي صبح امروز دقايقي به بررسي آب و هواي خوزستان پرداخت. گفتني است هواشناسي استان آب و هواي اين استان را 52 درجه بالاي صفر اعلام كرده، اما پيش بيني مي شود با گذشت زمان و تا بعد از ظهر به تدريج از شدت دماي هوا كاسته خواهد شد.

 

*با اعلام كادر فني قرار است بازيكنان ساعت 13:15 امروز نهار صرف كنند. سپس استراحت كرده و ساعت 16 براي تشكيل جلسه با كادر فني و اعلام تركيب پرسپوليس در سالن كنفرانس حاضر شوند.

 

*علي دايي در حاشيه ديدار با بازيكنان در هتل به آنها اعلام كرده كه علي‌رغم گرماي هوا شما به ارتفاع همسطح آمده‌ايد و به احتمال فراوان مشكل تنفسي زيادي نخواهيد داشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)