جمعه 20 دی / (20:10)

مرجع خبری پرسپولیس : به پیراهن محمدرضا خلعتبری چنگ می زند و متوقفش می کند .

به پيراهن محمدرضا خلعتبري چنگ مي‌اندازد و متوقفش مي‌كند. چند دقيقه بعد براي فرار از دريبل دو طرفه اسماعيل فرهادي پايش را مقابل ساق‌هاي او قرار مي‌دهد. رحمان رضايي مدافع باتجربه‌اي است جنس تجربه او اما با جنس تجربه مدافعاني مثل پائولو مالديني كه تا سنين بالا به لحاظ فيزيكي و استقامتي در رقابت با جوان‌ترها كم نمي‌آورند متفاوت است رحمان رضايي خوب مي‌داند كجا خطا كندكه مجبور به تن دادن به كورس‌هاي سرعتي نشود، كجا زيرتوپ بزند كه خطر ارسال پاس‌هاي ريسكي را به جان نخرد و كجا فاصله معقول بين خط دفاعي و خط مياني را از حد استاندارد فراتر ببرد كه مبادا توپ را به فضاي پشت مدافعان بيندازند و دردسر شود. تجربه رحمان رضايي از جنس تجارب پيرمردهايي است كه زماني حرفه‌اي فوتبال بازي مي‌كردند و حالا در بازي با بچه‌ محل‌ها خوب بلدند انرژي‌شان را طوري تقسيم كنند كه نمايشي زيرحد متوسط نداشته باشند. اين است فتح الفتوح مديران مدعي پرسپوليس كه اصرار غيرقابل دركي به جذب رحمان رضايي داشتند و براي به كرسي نشاندن خواسته خود روزها و هفته‌ها با افشين قطبي چانه زدند. مهدي واعظي دوبار درمهار ساده‌ترين توپ‌ها اشتباه مي‌كند تا به‌خاطر بياوريم قطبي چگونه براي پركردن تنها جاي خالي موجود در فهرست پرسپوليس به جذب يك گلر شش‌دانگ اصرار داشت اما از هر دري كه وارد مي‌شد راهي غير از رضايت دادن به جذب رحمان نمي‌يافت.

شايد برخي از اعضاي هيات‌مديره پرسپوليس در عرصه‌هاي كلان مديريتي صاحب ايده باشند اما روشن است كه تعدادي از آنها پيش از ورود به هيات‌مديره پرسپوليس به فوتبال حتي به‌چشم يك تفريح هم نگاه نمي‌كردند و مثلا فقط چون به‌خاطر مي‌آورند رحمان رضايي درجام‌جهاني براي تيم‌ملي ايران بازي كرده روي جذب او اصرار مي‌كنند.

 رحمان رضايي مي‌گويد:«مطمئن باشيد با همين كيفيت به تيم‌ملي مي‌رسم.» او حق دارد همه‌چيز را اينقدر ساده بگيرد. به هرحال چند ماه بدون تيم و بدون تمرين بود و ناگهان سر از پرسپوليس درآورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)