مرجع خبری پرسپولیس : افشین قطبی هنوز در گذشته ها سیر می کند. این را می توان در پافشاری برای عدم حضور مربی ایرانی در کادرفنی تیم ملی و دعوت نکردن از شیث رضایی مشاهده کرد.

افشین قطبی نیک می داند سرمربیگری پرسپولیس برای او حکم موشک را داشت تا ره صد ساله را یک شب طی کند. سرمربی تیم ملی فوتبال که به واسطه قهرمانی در لیگ هفتم خیلی زود به نیمکت تیم ملی رسید هنوز هم در گذشته ها سیر می کند و تصمیمات عجیب او طی مدت حضورش در راس کادرفنی تیم ملی موید این مطلب است. افشین قطبی که طی یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس هیچگاه رابطه دوستانه ای با مربیان ایرانی نداشت (چرا که تصور می کرد حضور مربیان ایرانی جایگاه او را به خطر می اندازد) هنوز هم دوست ندارد به آن ها فرصت خودنمایی دهد. قطبی تصور می کند اضافه شدن یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم ملی نقش «آلترناتیوی» خواهد داشت و به همین خاطر با وجود بندی که در قرارداد او مبنی بر حضور دستیار ایرانی وجود دارد و با گذشت ماه ها از حضور در این تیم در مقابل خواست فدراسیون فوتبال مقاومت کند.

 

لیست عجیب تیم ملی

 

اینکه شیث رضایی با وجود عملکرد خیره کننده در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی شود یک علت بیشتر ندارد و آن اینست که سرمربی تیم ملی گذشته را فراموش نکرده و ترجیح می دهد همچنان فعل ماضی را صرف کند! افشین قطبی که در ابتدای حضورش در تیم ملی گفته بود درهای این تیم به روی همه ستاره های آماده لیگ باز است حالا به بهای گذشته بهترین مدافع میانی فوتبال ایران را از پوشیدن پیراهن ملی محروم می کند. قطبی قصد دارد از انحصار امپراتور سرخ خارج شود و خود را یک چهره ملی معرفی کند. 6 بازیکن استقلال در حالی به تیم ملی دعوت می شوند که بازیکنی چون میثم بائو با وجود توانایی هایش جایی در فهرست تیم ملی ندارد.

قطبی دعوت از جواد کاظمیان و فرهاد مجیدی را یک بدعت می داند و معتقد است با این انتخاب ها راه جدیدی را برای فوتبال ایران گشوده است. کما اینکه امثال کاظمیان و مجیدی بارها و بارها پیراهن تیم ملی را به تن کرده اند و دعوت کردن از آن ها چیز عجیبی نیست. شاید تنها تفاوت عمده لیست جدید قطبی در دعوت از کریم انصاری فرد باشد. مهاجمی که آنقدر در لیگ نهم درخشش داشته که هر مربی دیگری هم در راس کادرفنی تیم ملی بود به طور قطع روی نامش قلم نمی کشید. رفتار افشین قطبی به نسبت امپراتور سرخ که در قامت یک قهرمان ایران را در پایان فصل هفتم ترک کرد تفاوت های عمده ای دارد…

انتهای گزارش اختصاصی / پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)