مرجع خبری پرسپولیس : تمرکز دایی در خرید ها جدید بیشتر روی بخش هجومی است و در بخش دفاعی بجز مذاکره با سید جلال حسینی که حضورش در پرسپولیس بعید به نظر می رسد اقدامی صورت نگرفته.

 

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از خرید های پر سر و صدای استیل آذین ،پرسپولیس هم دست به کار شد تا در قافله نقل و انتقالات از رقبایش جا نماند اما با وجود خرید های کارآمد همچنان نقاط ضعفی در ترکیب این تیم دیده می شود.

 

سرخ ها تا کنون با امیر حسین فشنگچی ،محمد نوری و مازیار زارع برای خط میانی و غلامرضا رضایی برای خط آتش قرارداد بسته اند. این در حالیست که با وجود جدایی نبی الله باقری ها و پیوستن این بازیکن به مس کرمان هنوز جایگزینی برای او مشخص نشده است.

  

طی روزهای گذشته و پس از جواب منفی هادی عقیلی به کادر فنی؛ سید جلال حسینی تنها مدافعی است که با حبیب کاشانی برای پیوستن به پرسپولیس مذاکره کرده. این در حالیست که حضور مدافع تیم ملی در پرسپولیس با توجه به اختلاف رقم پیشنهادی این تیم با سپاهان بعید به نظر می رسد.

 

 

 

برخی منابع خبری همچنین از حضور یک مدافع خارجی نامدار در پرسپولیس خبر داده اند که سابقه حضور در بوندس لیگا آلمان را دارد و قرار است به همراه علی دایی برای مذاکره نهایی وارد تهران شود اما پس از پیگیری خبرنگار ما مشخص شد حضور این مدافع در پرسپولیس قطعی نیست و طرفین بر سر جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده اند.

 

با این حال حبیب کاشانی این روزها مشغول مذاکره با محمدرضا خلعتبری ،عماد محمدرضا و کریم انصاریفر است تا خط آتش سرخ ها زهردار تر باشد. نکته قابل تامل اینکه مهاجمان مورد نظر پرسپولیس غالبا قد و قواره کوتاهی دارند و هیچکدام آن ها نمی تواند سانتر فوروارد این تیم باشد. بجز محسن خلیلی که البته هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده سایر مهاجمان پرسپولیس و نفراتی که با این تیم در حال مذاکره اند استیل مشابهی دارند و بیم آن می رود که تشابه سبک آن ها موجب مشکلاتی برای پرسپولیس شود.

 

در هافبک دفاعی هم که سال ها پاشنه آشیل پرسپولیس بوده تنها تیاگو فراگا و مازیار زارع حضور دارند و نبود آلترناتیو مناسب با توجه به حضور پرسپولیس در دو جبهه داخلی و آسیایی نگران کننده است.

 

به هر روی پرسپولیسی ها هنوز سه سهمیه لیگ برتری دارند و به نظر نگارنده استحکام بخشیدن به خط دفاعی ،جذب هافبک دفاعی کار آمد و حضور سانتر فوروارد تخصصی می تواند تیم کامل تری را در اختیار علی دایی قرارداد. سرمربی که جاه طلبی لازم برای موفقیت در لیگ و آسیا را دارد اگر ابزار مناسب برای فعالیت را هم در اختیار داشته باشد!

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)