پرسپولیس نیوز : اتفاقات روی سکوهای بازی پرسپولیس و ذوب آهن پیش از آغاز مسابقه آن قدر برای تیم رهبری پرسپولیس گران تمام شد که حتی شیرینی برد هم باعث نشد پس از سوت پایان بازی درباره آن واکنش نشان ندهند.

بخش اعظم کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته علی دایی پس از مسابقه برابر ذوب آهن نه به صحبت در خصوص برد این تیم که به حواشی قبل از مسابقه اختصاص داشت. ظاهرا علی دایی که از شعار تعدادی از تماشاگران علیه غلامپور دستیار خود حسابی شاکی بود تهدید کرد اگر به این اتفاق رسیدگی نشود از پرسپولیس کناره گیری خواهد کرد!

دایی که پیش از این شعارهای مورد دار را به حساب گروه مخالف خود در میان لیدرها می گذاشت این بار مستقیما حرفی از آنان نزد چرا که گویا مسائل پیش آمده در جریان بلیط فروشی اینترنتی و خالی شدن سکوهای روبروی جایگاه در دقایق ابتدایی مسابقه روز گذشته، دست لیدرها را هم در کنترل و هدایت تماشاگران بسته بود.

این اعتراضات به دقایق گرم کردن قبل از مسابقه برمی گردد و  از جزئیات آن اطلاع دقیقی نداریم اما گویا تماشاگران روی استقلالی بودن غلامپور دست گذاشته و با هو کردن و برخی شعارهای دیگر اعتراض خود را به او ابراز کرده اند. اتفاقی که باعث شد غلامپور بعد از بازی به شدت موضع گیری کرده و بگوید استقلالی دو آتشه است و اگر شعارها تکرار شود عطای پرسپولیس را به لقایش می بخشد و دایی تهدید کند اگر به اهانت به دستیارانش رسیدگی نشود پرسپولیس را ترک خواهد کرد!

در اشتباهی کار عده معدودی از تماشاگران قبل از مسابقه که بدترین زمان را برای یادآوری سابقه استقلالی مربی دروازه بانان پرسپولیس انتخاب کرده اند شکی نیست اما رفتار سرمربی و مربی پرسپولیس هم کم از این رفتار غیرحرفه ای نداشته و در واقع پاسخ اشتباه با یک اشتباه بزرگتر است. علی دایی که در این مقطع حساس فصل پرسپولیس را حتی به زبان تهدید به کناره گیری می کند چه تفاوتی با تماشاگر احتمالا کم سن و سال روی سکوها دارد؟ مسئله به این کوچکی چرا باید توسط سرمربی تیم تبدیل به یک حاشیه بزرگ شود؟ اگر پاسخ شعار عده معدودی تماشاگر علیه مربی چهارم تیم در دقایق محدودی در زمان گرم کردن پیش از مسابقه با کناره گیری علی دایی مواجه می شود حمید استیلی و امثال او باید در قبال هفته ها شعار «حیاکن ، رهاکن» در جریان مسابقات چه رفتاری از خود بروز می دادند؟

دایی و غلامپور اکنون مربی تیم برنده و سوم جدول هستند و از موضع برد به این راحتی حرف از رفتن و جدایی می زنند اما دوستان باید بدانند کار کردن در پرسپولیس با خیلی تیم های دیگر زمین تا آسمان تفاوت دارد. از مربی سابق تیم ملی ترکیه گرفته تا فرگوسن مصر و آفریقا ، برای آمدن به این تیم و کار کردن در پرطرفدارترین تیم آسیا باید عاشق باشی و از چندین فیلتر بگذری و تمام سختی های آن را به جان بخری نه اینکه با وزش اولین باد ناموافق پا روی تعهد خود به سرنوشت این نام بزرگ و میلیون ها پشتیبان آن بگذاری.

بهزاد غلامپور اولین کسی نیست که از استقلال به تیم رقیب رفته و بالعکس ، پیش از این نیز بوده اند افرادی که پس از انتقال به رقیب سنتی مورد استقبال هواداران آن تیم قرار گرفته اند و با آنها رابطه خوبی برقرار کرده اند ؛ مربی دروازه بانان پرسپولیس باید در گفتار و مواضع خود تجدید نظر دوباره ای کند و علت این عکس العمل را جویا شود. فوتبال حرفه ای شده و انتقال به تیم رقیب هم در دنیای حرفه ای عادی شده اما در همین دنیای حرفه ای سرمربی لیورپول اگر از عشق قلبی اش به منچستر صحبت کند لیورپولی ها چه رفتاری با او خواهند داشت؟ دستیار آنجلوتی اگر امروز خودش را «طرفدار دوآتشه» بارسلونا معرفی کند دیگر در این تیم جایی خواهد داشت؟ غلامپور اگر دوست دارد در پرسپولیس باشد و از عشق قلبی به رقیب سنتی ، حساسیت برانگیز و یکی از اصلی ترین رقبای قهرمانی سرخپوشان سخن بگوید و کسی کاری به او نداشته باشد ، بهتر است به همان تیم محبوبش بپیوندد و جا را برای فعالیت ده ها عاشق بی چون و چرای این پیراهن باز کند، چراکه این نیلسون که ما دیده ایم بدون مربی هم کار خودش را به بهترین شکل ادامه خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)