آنطور که شنیده می‌شود گردان مورد توجه ویژه مدیران و اعضای کادرفنی سپاهان قرار دارد تا بار دیگر بازی در اصفهان را تجربه کند.

به گزارش رجا، سپاهانی‌ها که از وجود یک دروازه‌بان مطمئن بی‌بهره ماندند تمایل به جذب گردان دارند اما باید دید آیا پرسپولیسی‌ها رضایتنامه این دروازه‌بان را صادر می‌کنند یا نه؟ با وجود این که محمد رویانیان پیش از این احتمال جدایی ستاره های تیمش را با جدیت رد کرده بود اما گفته می‌شود مدیران سپاهان در تلاشند زمینه حضور دروازه بان ناراضی پرسپولیس در اردوی سپاهان را فراهم کنند به همین لحاظ این روزها سپاهانی ها از طریق بازیکنان خود به دنبال متقاعد کردن شهاب گردان هستند تا وی را برای حضور در اصفهان راضی کنند.
 
گفته می‌شود مدیران و اعضای کادر فنی سپاهان با اطلاع از دوستی نزدیک محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان از این بازیکن درخواست کردند در تماس های روزانه خود موضوع تمایل سپاهان به جذب گردان را مطرح کنند تا واکنش وی را در این رابطه مشاهده کنند، هرچند هنوز خبری رسمی در این خصوص منتشر نشده است .
 
 
برای آگاهی از موضع مدیران باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان و مهدی تاج مدیرعامل و رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس تماس گرفتیم که هیچ یک از این دو حاضر به پاسخگویی در خصوص این ماجرا نبودند تا همچنان ابهام در خصوص این مساله باقی بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)