تیم ملی کشورمان در شرایطی در ادامه مسابقات گروهی مقدماتی جام جهانی شرکت کرد که نیاز به برد در تمام مسابقات پیش‌رو داشت و این صعود میسر نمی‌شد مگر با اتحاد و همبستگی و تلاش تمام ارکان ورزش و مخصوصا فوتبال.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس هم در این مسیر، همراه و همگام فوتبال ملی شد و با هشت نماینده در اردوی تیم ملی، دین خود را ادا کرد.

کادرفنی تیم ملی، هشت عضو تاثیرگذار سرخپوشان را برای این راه سخت، به اردوی آماده‌سازی دعوت کرد و از کریم باقری تا کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری که در ادامه راه با مصدومیت مواجه شدند، همگی با حضور خود، صعود با عنوان سرگروهی را فریاد زدند.

کریم باقری در کادرفنی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و میلاد سرلک سفیران پرسپولیس بودند که همراه با دیگر ملی‌پوشان ارزشمند، با سربلندی و افتخار به کشور بازگشتند.

همچنین شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی و مهدی طارمی، ملی‌پوشانی بودند که از پرسپولیس لژیونر شدند، به تیم ملی رسیدند و عملکرد خوب و تاثیرگذاری داشتند.

پرسپولیس که در چهار جبهه یعنی لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام و جام حذفی برای کسب عنوان نخست، رقابت می‌کند، همیشه در کنار تیم ملی فوتبال ایران بوده و خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)