مرجع خبری پرسپولیس : یازیکنی با خصوصیات مجتبی محرمی هنوز هم در فوتبال ایران متولد نشده و اگر چه از نسل قدیم فوتبالیستهای قبل از محرمی اطلاع چندانی نداریم اما بنا بر گفته بسیاری از اهالی فوتبال تا کنون چنین بازیکن در تاریخ فوتبال ایران نبوده  محرمی که در دهه 60 کامل ترین بازیکن فوتبال ایران و آسیا بود دوران حرفه ای فوتبال خود را از نیروی زمینی آغاز کرد و سپس به شاهین و بعد از آن به پرسپولیس پیوست. او که به گفته هم بازی و رفیق قدیمی اش امیر قلعه نویی در شاهین یکی از سر به زیر ترین بازیکنان بود با حضور در پرسپولیس متاسفانه علیرغم توان فنی بالایی که داشت اسیر حواشی و حوادثی خواسته و ناخواسته شد
مدیریت و مربیگری و همه کاره آن روزهای پرسپولیس در وجود یک نفر به نام علی پروین  خلاصه میشد و حمایت او در چنان شرایطی برای بازیکنی مثل محرمی نقشی بسیار تاثیر گذار داشت. پروین آن زمان از بازیکنان آن روز که همه ستاره بودند فقط فوتبال می خواست و کسب نتیجه و به زندگی اجتماعی و خانوادگی بازیکنان کاری نداشت .

حتی بسیاری از بازیکنانی مثل محرمی در شرایط مالی نامطلوبی هم بسر می بردند اما آنها
را در شرایطی قرار می دادند که روز مسابقه باید برای مردم جان بدهند که آنهاییکه که محرمی را می شناسند می دانند که او بواقع برای تیمش جان هم می داد.
با این وجود پروین هیچگاه از محر می ها نپرسید که بعد از مسابقه کجا می روند و با چه افرادی نشست و برخواست می کنند و حتی شرایطی بوجود می آمد که خطاهای ریز درشت این بازیکنان نادیده گرفته می شد.
مجتبی محرمی در این شرایط و در دورانی که در اوج شهرت و محبوبیت و بازی قرار داشت وارد حاشیه هایی شد که البته خود او هم در این شرایط مقصر بود .
امروز که می شنویم پروین بر بالین محرمی در بیمارستان حاضر شده و احیانا با شوخی های خود خواسته به محرمی روحیه بدهد یاد آن دورانی می افتیم که علی پروین از این بازیکنان فقط فوتبال می خواست و با حواشی آنها کاری نداشت حال آنکه در دهه 60 افرادی مثل پروین همه کاره پرسپولیس بودند و از وجود مدیر و رییس و سایر عوامل خبری نبود.
اکنون محرمی برای بازگشت به زندگی طبیعی اجتماعی در بیمارستان بستری است و ما هم برای بهبود شرایط جسمی و روحی محرمی آرزوی سلامتی می کنیم.
بعدازظهر روز گذشته تعدادی از چهره های شناخته شده به عیادت محرمی رفتند و سعی کردند به او روحیه بدهند.پس از حمید استیلی که بر بالین محرمی خاطرات دوران بازیکنی را مرور کرد علی پروین هم در بیمارستان حاضر شد و از شاگرد سابق خود در تیم ملی و پرسپولیس عیادت کرد.
پروین که با روحیه ای بشاش با محرمی گفت و گو می کرد خاطراتی از دوران درخشش این بازیکن قدیمی را برای پرسنل بیمارستان بازگو کرد و به او قول داد ( همانند قولی که به کودکان بم داده بودند !) پس از مرخص شدن از بیمارستان برنامه هایی را برای مسافرت دسته جمعی به مناطق مختلف ایران به همراه تعدادی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس در نظر بگیرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)