مرجع خبری پرسپولیس : با این حال با علاقه ای که دایی به سیستم 1-3-2-4 دارد، بعید است تغییر کلی در تاکتیک تیمش ایجاد کند اما حضور رضایی در سمت راست بار خط هافبک پرسپولیس را بالاتر خواهد برد، به طوری که مقابله با هافبک های این تیم برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.


از نزدیکان سرمربی پرسپولیس خبر می رسد، علی دایی از میان هارسانی و فلویو بکجونیور به دنبال مهاجی است که ویژگی های یک Targetman را داشته باشد. آنطور که به نظر می رسد در صورت جذب مهاجم خارجی، تغییراتی در چهره پرسپولیس ایجاد خواهد شد.


غلامرضا رضایی که در هشت هفته ابتدایی لیگ در نقش تک مهاجم برای سرخپوشان انجام وظیفه می کرد، به دلیل فیزیک بدنی و قد و قامت نه چندان بلندش در دقایقی بسیاری از مسابقه به ناچار تنها یک تماشاگر است و در سایر دقایق به دلیل تنها ماندن در خط حمله، دوندگی دو چندانی برای توپگیری دارد.


به نظر می رسد مهاجم خارجی مد نظر دایی برای پست مهاجم هدف جذب خواهد شد تا بدین ترتیب غلامرضا رضایی به سمت راست خط میانی، جایی که بارها در تیم ملی و صبای قم بازیهای درخشانی را ارئه کرده خواهد رفت.

 

 

با این حال با علاقه ای که دایی به سیستم 1-3-2-4 دارد، بعید است تغییر کلی در تاکتیک تیمش ایجاد کند اما حضور رضایی در سمت راست بار خط هافبک پرسپولیس را بالاتر خواهد برد، به طوری که مقابله با هافبک های این تیم برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.

 

 

با اضافه شدن مهاجم خارجی و احتمال نیمکت نشینی هادی نوروزی، وزن نیمکت ذخیره های پرسپولیس هم بالاتر می رود تا کادرفنی دچار تعویض های کلیشه ای نشود.

 

 

آنچه از هم اکنون واضح است، علی دایی به ضعف هجومی تیمش و ناتوانی مهاجمان فعلی در گلزنی پی برده و به طور جدی به دنبال ترمیم این ضعف است. پرسپولیس در طول هفته های گذشته موقعیت های فروانی را روی دروازه حریفانش ایجاد کرده اما بردهای خفیف این تیم نشان از ضعف خط آتش پرسپولیس دارد.

 

 

پر واضح است، زلتان هارسونی و بکجونیور کارنامه ای به مراتب موجه تر نسبت به هروه اوسال دارند که به دلیل ابتلا به بیماری هپاتیت از همراهی پرسپولیس در لیگ نهم باز ماند.

 

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)