کارلوس کي‌روش در معرفي ديه‌گو لوپز دروازه‌بان کنوني رئال مادريد به دنياي حرفه‌اي فوتبال نقش به سزايي داشته است.

پايگاه اينترنتي روزنامه مارکاي اسپانيا در گزارشي به حضور ديه‌گو لوپز دروازه‌بان جديد رئال مادريد در ال کلاسيکو اشاره کرده و نوشته است: ديه گو لوپز با حضور در ترکيب اصلي رئال مادريد مقابل بارسلونا به آرزوي خود رسيد. وقتي که مورينيو 2 ساعت پيش از آغاز بازي ترکيب رئال را اعلام کرد، او بسيار خوشحال بود.

زماني که لوپز در سال 2000 در سن 17 سالگي به تمرين‌هاي رئال راه پيدا کرد، بايد زير دست مانول آميه‌رو مربي دروازه‌بان هاي تيم جوانان رئال که دروازه‌بان‌هاي بزرگي را تحويل کهکشاني‌ها داده کار مي‌کرد.

آميه‌رو دروازه‌بان هايي همچون ايکر کاسياس، کودينا، کيکو کاسيا و البته ديه‌گو لوپز را تربيت کرده و تحويل رئال داده است. در حالي که الان ممکن است ويسنته دل بوسکه گوشه چشمي به لوپز براي دعوت از او به تيم ملي اسپانيا داشته باشد، اين کارلوس کي‌روش بود که براي اولين بار با آوردن او به تيم نخست رئال، نگاه‌ها را به سمت لوپز جلب کرد. اين موضوع زماني اتفاق افتاد که در رئال اين اصل وجود داشت که به بازيکنان جوان فرصت داده مي‌شد با تيم اصلي تمرين کنند.

کي‌روش پس از اولين تمرين لوپز از عملکرد او بسيار شگفت زده شده بود، به طوري که گفته بود: "چطور اين دروازه‌بان تا به حال بازي نکرده است؟" او نمي‌توانست متوجه شود که بازيکني با 196 سانتي‌متر قد، چطور مي‌تواند به سرعت بين دو تير دروازه جابجا شود و رفلکس‌هاي سريع انجام دهد. از آن زمان به بعد لوپز در کنار کاسياس در تيم اصلي تمرين مي‌کرد تا اينکه در سال 2007 به ويا رئال رفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)