پرسپولیس نیوز: هافبک فصل گذشته پرسپولیس پس از پیوستن به گسترش فولاد گفت که اگر در آینده موقعیت بازگشت به جمع سرخپوشان برایش پیش بیاید از آنها درخواست مبلغ بالا نخواهد کرد.

میثم نقی‌زاده درباره  پیوستنش به تیم  فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: من قبلا شاگرد خطیبی بودم و حالا هم قسمت شد تا دوباره در خدمت او باشم. آقا رسول شخصیت خاصی دارد و بسیار دوست داشتنی است. بدون شک امسال در کنار هم می‌توانیم سال خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گسترش فولاد می‌تواند در لیگ برتر ماندنی شود یا خیر؟ عنوان کرد: شک نکنید که ما جزو 6 تیم اول خواهیم بود.

هافبک گسترش فولاد تبریز در مورد اینکه آیا از تیم دیگر تبریزی یعنی تراکتورسازی هم پیشنهاد داشت یا خیر گفت: اگر راستش را بخواهید هم از تراکتور و هم از مس کرمان پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم این فصل را در گسترش فولاد بازی کنم.

نقی‌زاده درباره دربی سال آینده شهر تبریز بین 2 تیم قرمز و آبی آذربایجان تاکید کرد: نمی‌شود اسم این بازی را دربی گذاشت چون برای مردم تبریز تمام تیم‌هایشان به یک اندازه ارزش دارد اما قطعا بازی خوبی از آب در خواهد آمد.

هافبک پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر جدایی از جمع سرخپوشان ناراحت است، گفت: موضوع ناراحتی نیست اما من تمام زحمتم را برای پرسپولیس کشیدم. خدا را شکر، همه کارشناسان، مردم و هواداران معتقد بودند من بازیکن خوبی برای پرسپولیس بودم اما فوتبال سلیقه‌ای است و باید از پرسپولیس جدا شوم. قطعا سال‌های بعد اگر موقعیتی پیش بیاید به پرسپولیس باز خواهم گشت. مطمئنا اگر در سال های آینده پیشنهادی از سمت پرسپولیس برسد برای بازی در این تیم درخواست مبالغ بالا را نخواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)