خبرگزاری پرسپولیس :  هافبک تیم پرسپولیس گفت: بازی بدون تماشاگر هیچ صفایی ندارد ولی خدا را شکر که به پیروزی رسیدیم و حالا برای بازی های بعد بسیار امیدواریم.

میثم نقی زاده  گفت: بعضی ها عنوان می کردند که عدم حضور تماشاگران به سود پرسپولیس شده است اما من می گویم بازی بدون تماشاگر هیچ لطف و صفایی ندارد.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و ای کاش با حضور تماشاگران بود، چون در این مدت خیلی سختی کشیدند و حق آنها بود که حداقل در این پیروزی حاضر باشند. امیدواریم در بازی های بعدی با کسب سه امتیاز، دل هواداران را شاد کنیم، چون جایگاه فعلی پرسپولیس اصلا در شأن این باشگاه نیست.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه بعد از زدن گل همچنان استرسی در تیم دیده می شد، گفت: فشار روانی زیادی در تیم وجود داشت. در حالی که با گل شدن یکی، دو موقعیت، این فشار کمتر می شد و می توانستیم به یک پیروزی پر گل برسیم.

نقی زاده درباره ارزیابی خود از شرایط تیم، تصریح کرد: طبق گفته مانوئل، مشکل اصلی ما روحی و روانی است، فکر می کنم الان شرایط بهتر شده است. سه امتیاز بازی بعدی را می خواهیم و امیدواریم که با حضور هواداران به یک پیروزی خوب برسیم.

وی در پایان درباره اینکه در تیم به خوبی جا افتاده است، خاطر نشان کرد: این لطف خدا بود و در مرحله بعد باید به برخورد خوب بچه های تیم اشاره کنم که فضایی را برای من ایجاد کردند که بتوانم به سرعت با شرایط کنار بیایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)