خبرگزاری پرسپولیس : کمتر کسی فکر می کرد در بین بازیکنان اسمی و پرسابقه پرسپولیس ، میثم نقی زاده تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شود و آن قدر خوب کار کند که مانوئل ژوزه دلش نیاید حتی او را تعویض کند.

البته نقی زاده هنوز خیلی جا برای بهتر شدن دارد اما او فعلا بازیکن مورد علاقه ژوزه و میان دار پرسپولیس است:

* در بازی با ذوب آهن یک شوت زیبا زدی که گل نشد . اولین بار بود که این کار را در ترکیب پرسپولیس انجام دادی!
من بازیکن ذاتاً شوتزنی هستم و در ماشین سازی هم 4،5 گل از راه دور زده ام که خیلی زیبا بودند. در پرسپولیس وظایفم بیشتر دفاعی است و کم فرصت پیش می آید شوت بزنم. مقابل ذوب آهن فرصت خوبی نصیبم شد و توپ حسابی روی پایم نشست اما انصافاً همامی عالی عکس العمل نشان داد. او یکی ، دو بار هم شوت های بچه های دیگر را به خوبی مهار کرد.

* فکر می کردید ذوب آهن را با وجود دو گل عقب بودن ببرید؟
خواستن توانستن است. ما برای جبران گل های خورده خیلی تلاش کردیم و وقتی بازی به تساوی کشیده شد نهایت تلاشمان را برای زدن گل برتری انجام دادیم. نفش هواداران هم در این پیروزی خیلی مهم بود و تشویق های آنها به همه ما انرژی مثبت می داد.

* دوست داری در ترکیب پرسپولیس جای چه کسی را پر کنی؟
در دوران نوجوانی خیلی بازی کریم باقری را دوست داشتم. اگرچه انگشت کوچک آقا کریم هم نمی شوم اما هدفم این است که راه او را در پرسپولیس ادامه دهم.

* با باقری ارتباط داری؟
بله، او چند بار به اردوی پرسپولیس آمده و هر بار با من و دیگر بازیکنان جوان تیم صحبت های خوبی داشته است.

* بازی در پرسپولیس سخت است؟
بله ، در پرسپولیس به شدت زیر ذره بین هستی و یک اشتباه کوچک داشته باشی از تو شدیداً انتقاد می شود. من سعی می کنم آنچه مربی می خواهد را در زمین اجرا کنم ، نه بیشتر ، نه کمتر.

* گویا نقش تو تخریبی و کاملاً دفاعی است.
بله ژوزه از من می خواهد جلوی مدافعان بازی کنم و اجازه ندهم حریف ضدحمله بزند و پاس عمق بدهد. این طوری اگرچه بازی ام خیلی کم به چشم می آید اما مهم این است که بازیکن مؤثری برای پرسپولیس باشم.

* از عملکرد خودت راضی هستی؟
شما و کادرفنی باید در این باره قضاوت کنید. من فقط می خواهم خواسته های کادر فنی را در زمین اجرا کنم و تلاش می کنم روز به روز پیشرفت داشته باشم.

* در زمین دوندگی زیادی داری ، حساب کرده ای چند کیلومتر در هر بازی می دوی؟
باید از آنالیزور تیم سوال کنم دقیقاً چند کیلومتر می دوم ، فکر کنم بالای 10 کیلومتر باشد!

* با آمدن رضا حقیقی جایگاهت را در ترکیب پرسپولیس در خطر می بینی؟
این را باید از ژوزه بپرسید. رضا حقیقی را از زمانی که با فجرسپاسی در لیگ یک بازی می کرد می شناسم و مقابل او بازی کرده ام. رقابت سالمی با هم خواهیم داشت و این رقابت به هردوی ما کمک می کند تا در پرسپولیس پیشرفت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)