پرسپولیس نیوز : هافبک تیم گسترش فولاد گفت:قبل از بازی با سپاهان، رویانیان با من تماس گرفت و گفت بعد از بازی برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم.

میثم نقی زاده درباره حضورش در گسترش فولاد اظهار داشت: رسول خطیبی مربی من بوده و وقتی با تماس گرفت جوانب را بررسی کردم و تصمیم گرفتم در گسترش فولاد بازی کنم. قسمت این بود که در سال جدید پیراهن گسترش فولاد را برتن کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از دایی و مسئولان پرسپولیس دلخور نیست، عنوان کرد: نه، خدا شاهد است از هیچ کس ناراحت نیستم اما از اینکه در پرسپولیس نیستم قطعا ناراحتم. بی تردید روزی دوباره به پرسپولیس برمی گردم. شاید همین امسال به قدری در ترکیب گسترش فولاد درخشیدم که دایی سال آینده خواست به پرسپولیس برگردم.

هافبک سابق پرسپولیس همچنین گفت: قبل از بازی با سپاهان، رویانیان با من تماس گرفت و گفت بعد از بازی برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم اما فینال را واگذار کردیم و مربی تیم تغییر کرد. به هر حال قسمتم این بود که به گسترش فولاد بروم.

نقی زاده در پایان افزود: در فصل جدید نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا در بین 6، 7 تیم بالایی جدول رده بندی قرار بگیریم. امیدوارم به این هدف برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)