پرسپولیس نیوز : هافبک محجوب و بی‌سروصدای پرسپولیس این روزها به یکی از بهترین‌های تیمش تبدیل شده و دیروز دومین گلش را هم برای سرخپوشان زد. 

میثم نقی‌زاده از تساوی عجیب مقابل مس و اوضاع و احوال پرسپولیس در روزهای آخر سال می‌گوید.

از بازی با مس بگو. مساوی عجیبی بود!
بازی خوبی بود اما خیلی بد موقعی گل خوردیم. حق ما برد بود. انصافا روی یک اتفاق گل خوردیم و در زمانی این اتفاق افتاد که نتوانستیم دیگر جبران کنیم.

باز هم که گل زدی؟
کار همه بچه‌ها بود. دست کریم هم درد نکند که پاس خوبی به من داد. این گل را به هواداران تقدیم می‌کنم.

انگار پرسپولیس دیگر شخصیت سال‌های قبل را ندارد؟
الان دیگر همه تیم‌ها قوی شدند ولی حرف شما هم درست است. چون ما از ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم تیم‌های دیگر ترس‌شان ریخته و دیگر پرسپولیس نمی‌تواند از پیش ترس را در حریفان ایجاد کند.

این روزها خوب بازی می‌کنی. فصل بعد هم در پرسپولیس هستی؟
من تمام تلاشم را می‌کنم و افتخار می‌کنم در پرسپولیس هستم. اما این نظر مدیران و مربی تیم است. امیدوارم که بتوانم در خدمت تیم باشم.

انگار بازی در لیگ دیگر برایتان جذاب نیست؟
بله خب ما دیگر شانسی برای کسب عنوان و یا سهمیه نداریم اما همان‌طور که قبلا به خود شما هم گفتم باید سعی کنیم مقام بهتری کسب کنیم. مقام پنجمی بهتر از هشتمی است.

و… جام حذفی؟
اصلا شک نکنید که این جام مال پرسپولیس است و بهتر است تیم‌های دیگر از الان قید آن را بزنند. ما چاره‌ای جز قهرمانی در جام حذفی نداریم.

گل‌محمدی می‌گوید تو کم تشویق می‌شوی. چرا؟
من چه تشویق بشوم چه نشوم از هواداران ممنونم. اما واقعاَ از جان مایه می‌گذارم برای تیم و دوست دارم همیشه در خدمت تیم باشم. منحتی یک دریبل اضافه نمی‌کنم و فقط خودم را وقف تیم کرده‌ام. باز هم از هواداران ممنونم. اگر مرا هم تشویق نکنند همین که تیم را تشویق کنند برای من کافی است. آن‌هاهمین که به ورزشگاه می‌آیند برای ما تشویق است.

خداحافظی مهدوی‌کیا؟
ایشان از بزرگ‌ترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال ماست. من افتخار می‌کنم که این شانس نصیب من شد کنار ایشان بازی کنم. خیلی دوست‌شان دارم و خیلی چیز‌ها از ایشان یاد گرفتم. یاد گرفتم اگر روی نیمکت باشم اعتراض نکنم. صبوری را یاد گرفتم. امیدوارم هر جا که هستند سالم و موفق باشند.

حرف آخر؟
از آقایحیی تشکر ویژه دارم که به من اعتماد کردند و خوشحالم که تا حدودی جواب اعتماد ایشان را داده‌ام. عید را هم پیشاپیش به همه مردم ایران به‌خصوص پرسپولیسی‌ها و همشهریان عزیزم مرندی‌ها تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)