مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان جدید تيم ملي فوتبال ايران گفت: مثل دو دوست و دو داداش با كريمي در مورد كاپيتاني حرف زديم.

جواد نكونام پس از برتري 3 بر صفر تيم ملي برابر اندونزي اظهار داشت: بازي را خوب شروع كرديم اما در نيمه اول استرس داشتيم تا به گل برسيم.

بعد از آنكه دروازه اندونزي باز شد سوار بازي شديم و در نيمه دوم تمركز بازيكنان بيشتر بود.

وي در مورد 2 گلي كه به اندونزي زد، گفت: برد تيم ملي مهم‌تر از گلزني من است. مهم موفقيت تيم ملي است و خدا را شكر مي‌كنم كه توانستم گل بزنم. آرزوي هر فوتباليستي گلزني براي تيم ملي است.

نکونام در مورد صحبت او با علي كريمي و فرهاد مجيدي براي كاپيتاني گفت: كي‌روش در مورد كاپيتاني توضيح داده است. من هم مشكلي با علي كريمي نداشتم و ما مثل دو دوست و دو داداش در اين مورد حرف زديم. كريمي لطف بزرگي كرد و من افتخار مي‌كنم كه كاپيتاني براي بازيكنان ارزشي ندارد.

وي در مورد برتري برابر اندونزي تأكيد كرد: ما هميشه ايران هستيم و حريفان از رويارويي با ايران هراس دارند. بايد خودمان را باور داشته باشيم. تمام آسيا ما را باور دارند و ما هم بايد خودمان را باور داشته باشيم. از مردم هم تشكر مي‌كنم كه امروز حضور پرشوري در ورزشگاه آزادي داشتند.

بازيكنان تيم اوساسوناي اسپانيا در مورد اعتصاب بازيكنان در لاليگا گفت: بازيكنان براي دريافت حق و حقوق خود اعتصاب كردند و با اين اعتصاب به حق و حقوق هم در دسته يك و هم در دسته دو رسيدند. ما شروع خوبي با مساوي برابر اتلتيكو داشتيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)