نماد باشگاه پرسپولیس که ۳۰ بهمن در سازمان خصوصی‌سازی ثبت شده بود، امروز با توجه به اعلام سازمان خصوصی‌سازی و شرکت فرابورس ایران در تابلوی فرابورس درج شد.

نماد باشگاه پرسپولیس که ۳۰ بهمن در سازمان خصوصی‌سازی ثبت شده بود، امروز با توجه به اعلام سازمان خصوصی‌سازی و شرکت فرابورس ایران در تابلوی فرابورس درج شد و همه مردم به ویژه هواداران پرسپولیس می‌توانند در روز گشایش نماد که قرار است ۱۵ اسفند باشد، برای خرید سهام باشگاه تلاش و اقدام کنند.

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، امروز (دوشنبه) با اعلام درج نماد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تابلوی فرابورس، اظهار داشت: امروز هیات واگذاری با حضور سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش به اتفاق آراء، افزایش سرمایه حدود ١٠ درصدی این دو باشگاه را تصویب کردند و سپس نماد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس درج شد.

وی خاطرنشان کرد: عملا با درج آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه دو باشگاه از محل صرف سهام با سلب حق تقدم دولت، همه مردم در این مرحله می‌توانند، در روز گشایش نماد دو باشگاه که ۱۵ اسفند مصادف با سوم شعبان و روز میلاد امام حسین (ع) خواهد بود، سهامدار این باشگاه‌ها شوند.

شرکت فرابورس ایران نیز امروز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماد معاملاتی پرسپولیس با کد ۹۳۱۲، در گروه فعالیت‌های ورزشی، تفریحی و سرگرمی و در زیرگروه فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی به عنوان دویست و شصت و هفتمین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار، بازار پایه فرابورس ایران درج گردید.

طبق این اعلام، بیانیه نقل و انتقال اوراق بهادار و بازار پایه فرابورس ایران و پرسشنامه نقل و انتقال اوراق بهادار در بازار پایه فرابورس ایران (تکمیل شده توسط مدیران محترم شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس) در سایت رسمی شرکت فرابورس ایران به نشانی ifb.ir و در بخش پذیرش / بازار پایه قابل دسترس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)