پرسولیس نیوز : غلامرضا رضایی، رضا نورمحمدی و نیلسون نخستین نفراتی هستند که وارد محل تمرین امروز سرخپوشان شدند.

تمرین امروز سرخپوشان در ورزشگاه درفشی‌فر، پشت درب های بسته و در ساعت 17 آغاز خواهد شد اما غلامرضا رضایی، رضا نورمحمدی و نیلسون حدود یک ساعت پیش از آغاز تمرینات در محل تمرین حضور پیدا کردند.

 تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اینکه این تیم فردا برابر به میدان می رود، سبک خواهد بود.

عادل کلاه‌ کج آخرین نفری بود که در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد . تنها غایب امروز مهرداد پولادی است که به دلیل مصدومیت از تمرینات این تیم دور است.

کادرفنی پرسپولیس به طور کامل در تمرین امروز حاضر شده‌اند و وینگو بگوویچ نیز در تمرین پرسپولیس ها حاضر شد و سعید شیرینی سرپرست این باشگاه پس از بگوویچ در محل تمرین حضور پیدا کرد. بازیکنان  به مدت 30 دقیقه پیش از شروع تمرین مشغول گرم کردن و بازی با توپ هستند.

سعید عزیزیان مربی دروازبانان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز گردد با دروازه بانان مشغول تمرین است.

هر چقدر به زمان آغاز تمرین تیم فوتبال پرسپولیس نزدیک می شود تعداد تماشاگران و هواداران این باشگاه نیز افزایش می یابد.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس راس ساعت 17:00 آغاز گردید و بازیکنان این تیم با نرم دویدن به دور زمین در حال گرم کردن هستند .از نکات جالب توجه تمرین سرحال بودن علی کریمی شماره هشت سرخپوشان است وی در حال شوخی کردن با سایر بازیکنان است.
 
با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته اند بهترین بازیکنان لیگ برتر را برای حضور در اردوی تیم ملی تا 21 اردیبهشت ماه دعوت کنند به همین خاطر امید نمازی امروز بر سر تمرین سرخپوشان حاضر شد که از نزدیک شاهد تمرین این تیم باشد.

 

بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین به تمرين پاس‌های کوتاه و بلند روی آورند.

اعتراض شدید هواداران به گل محمدی
با توجه به اینکه یحیی گل محمدی اظهار داشت تمرین سرخپوشان تا پس از بازی با سپاهان پشت درب های بسته برگزار می گردد این حرکت و صحبت های سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض هواداران این باشگاه را فراهم کرده است و هواداران به این نکته اشاره دارند که پرسپولیس همواره با حمایت تماشاگران و دوستداران خود به جایگاه های بهتری دست یافته و صحیح نیست که اکنون آنها از پشت دربهای بسته نظاره‌گر تمرین باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)