پرسپولیس نیوز : نماینده باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای اطلاع از شرایط خانواده هوادار فوت کرده و تسلیت به آنها در بیمارستان بعثت حضور پیدا کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مرحوم سید نجی‌ا… حسینی، هواداری که روز دوشنبه در دقایق ابتدایی بازی دچار ضایعه قلبی شد، با آمبولانس خصوصی به بیمارستان منتقل شد، مسوولان باشگاه از همان پایان بازی پیگیر این مساله بودند که وی به کدام بیمارستان منتقل شده است.

نماینده باشگاه پرسپولیس هم ساعت هفت صبح امروز در بیمارستان بعثت حضور پیدا کرد تا با همراهان آن مرحوم دیداری داشته باشد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تسلیت مجدد این ضایعه به خانواده بزرگ پرسپولیس و بازماندگان آن مرحوم، از درگاه ایزد منان برایش آرزوی علو درجات دارد. در این ارتباط همچنین اعضای تیم نیز پس از اطلاع از این موضوع، تاثر و تألم خود از این اتفاق را اعلام کردند.

گفتنی است؛ هوادار مرحوم پرسپولیس اصلیت نوشهری داشت و در تهران مشغول به کار بود و قرار است پیکر او به زادگاهش منتقل شود.

سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت یکی از هواداران این تیم را در جریان دیدار برابر نفت تهران در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر را تسلیت گفتند.

 پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام کرد فوت یک هوادار عزیز، دل همه خانواده بزرگ پرسپولیس را به درد آورد و واقعا اتفاقی تلخی رخ داد که همه ما را غم‌دار و ناراحت کرد که یک واقعه غم‌انگیز به حساب می‌آید.

وی افزود: به همین جهت دکتر طاهری که برای حضور در مراسم اربعین حسینی راهی کشور عراق شده به صورت تلفنی پیگیر وضعیت این هوادار شد و حتی سعید طاهری به نمایندگی از باشگاه پیگیر فوت این هوادار شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در همین رابطه قرار است به دیدار خانواده این مرحوم برویم و قطع یقین در کنار خانواده این مرحوم خواهیم بود. همچنین از صمیم قلب از طرف مدیریت باشگاه، اعضای هیات مدیره و کلیه ارکان باشگاه پرسپولیس و هواداران این ضایع را به خانواده حسینی اصل تسلیت می‌گوییم.

از سوی دیگر برانکو ایوانکوویچ طی بیانیه‌ای درگذشت این هوادار باشگاه پرسپولیس تسلیت خود را اعلام کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)