Rouhollah Vahdati-15-16.jpgایسنا: نماینده تام‌الاختیار باشگاه داماش می‌گوید عابدینی با تغییر تاریخ برگزاری دیدار جام حذفی به پرسپولیسی‌ها لطف بزرگی کرده است.

به نقل از ایسنا؛ محمد با انتقاد از تغییر زمان بازی جام حذفی میان داماش و پرسپولیس به دلیل درخواست امیر عابدینی گفت: متاسفانه عابدینی با درخواست تغییر تاریخ برگزاری جام حذفی بین ما و پرسپولیس موجب شد این دیدار از روز جمعه (شانزدهم فروردین) به روز شنبه (هفدهم) تغییر پیدا کند. با این کار تیم ما از داشتن تماشاگران و حامیان اصلی داماش در یک روز تعطیل محروم شد و با برگزاری بازی در روز شنبه شاید همه ظرفیت تماشاگرانمان را در اختیار نداشته باشیم.

نماینده تام الاختیار باشگاه داماش در ادامه افزود: این آخرین لطف عابدینی به داماش در سال 91 بود! نمی دانم او که تا این اندازه ادعا داشت دلش با داماش است و همه تلاشش را برای کمک به این تیم گذاشته است، چگونه حاضر شده درخواست تعویض تاریخ بازی را امضا کند و بازی را از یک روز تعطیل به روزی غیر تعطیل بیاندازد؟! البته این کار ایشان لطفی در حق پرسپولیس هم بود، قطعا بازیکنان پرسپولیس ورزشگاهی که هواداران داماش کمتری در آن حضور داشته باشند را ترجیح خواهند داد. به نظرم با تغییر تاریخ این دیدار عابدینی لطف بزرگی در حق پرسپولیس کرد.

محمد تاکید کرد: البته هواداران داماش در هر حالی طرفدار و حامی تیم خودشان هستند و روز شنبه نیز برای حمایت از تیمشان ورزشگاه را پر خواهند کرد تا پاسخ محکمی به اقدام غیر حرفه‌یی عابدینی بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)