پرسپولیس نیوز :نماینده تام الاختیار کشتی گیران و والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس به اظهارات خواجه‌وند با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داد.

نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

متن این بیانیه را در زیر می‌خوانید:

در خصوص اظهارات بی‌پایه و اساس سخنگوی باشگاه پرسپولیس علیرغم میل باطنی‌ام لازم دانستم توصیه‌هایی دوستانه به ایشان داشته و مواردی را برای ایشان یادآوری نمایم.

1- اگر سخنگوی باشگاه برای یک مرتبه هم که شده پرونده مطروحه در شعبات 37 و 40 را با دقت کامل مطالعه می‌نمودند، برایشان مسلم و محرز می‌گردید که اینجانب حمید کلوانی (نوری) تنها نماینده تام الاختیار قانونی 20 نفر از کشتی گیران آزاد که در تاریخ 29 آدر 92 طی سند رسمی تفویض وکالت در دفتر اسناد رسمی 96 تهران از سوی غلامرضا محمدی، به عنوان وکیل مدنی و نماینده تام الاختیار و با حق توکیل به غیر و با اختیارات جامع و با حق مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی و تقدیم دادخواست بر علیه هر شخص حقوقی و حقیقی و با حق درخواست صدور اجراییه و پیگیری آن از بدو و الی الختم و با حق هرگونه صلح و سازش و انجام مذاکرات با باشگاه پرسپولیس منصوب شده‌ام، ضمنا تعدادی از کشتی‌گیران عزیز نیز طی وکالتنامه‌های جداگانه موارد فوق الذکر را به بنده تفویض نموده‌اند که بر این اساس این جمله سخنگوی باشگاه مبنی بر اینکه کشتی‌گیران آزاد جز بنده نماینده و یا وکیل دیگری اختیار گزیده‌اند کاملاً کذب محض بوده و اگر چنین اشخاص وجود دارند نسبت به معرفی آنها اقدام نمایند.

2- در خصوص کشتی فرنگی نیز حدود 13 نفر از جمله آقایان حبیب اخلاقی، مهدی علی‌یاری، داود عابدین‌زاده و غیره وکالتنامه‌هایی از دفاتر اسناد رسمی و با حق توکیل و با اختیارات جامع به بنده تفویض نموده‌اند.

3- پرونده مطروحه در شعبه 37 به نمایندگی حقوقی و تام‌الاختیار بنده به عنوان وکیل مدنی و وکالت سرکار خانم شجاعی نوری مطرح به رسیدگی بوده و از لحاظ قانونی علیرغم ادعا و اظهارات سخنگوی باشگاه نه تنها هیچگونه خدشه‌ای در آن وارد نیست بلکه یکی از شفاف‌ترین پرونده‌های مطروحه بر علیه پرسپولیس می‌باشد.

4- جالب اینکه حسب اظهارات سخنگوی باشگاه مبنی بر اینکه اینجانب حق ورود به پرونده‌ها را نداشته‌ام و حوزه اختیارات بنده با توجه به وکالتنامه موجود مورد تایید باشگاه پرسپولیس نبوده، باید به استحضار برسانم، پرونده مطروحه در شعبه 40 موضوع دادخواست باشگاه پرسپولیس بر علیه کشتی‌گیران در خصوص رأی کمیته انضباطی به طرفیت (خوانده) اینجانب تقدیم دادگاه محترم گردیده است که این خود مؤید آن است که اگر باشگاه بنده را به رسمیت نمی‌شناخت هرگز پرونده‌ای بر علیه بنده به عنوان نماینده کشتی‌گیران مطرح به رسیدگی و تقدیم به دادگاه نمی‌نمود و اینکه اگر بنده صلاحیت لازم را به جهت نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران نداشته‌ام چرا باشگاه نسبت به استرداد پرونده شماره 930084 شعبه 40 اقدام و مجددا دادخواستی دیگر تقدیم دادگاه ننموده است.

5- در خصوص مطالبات والیبالیست‌ها نیز بنده از سوی آقای فرامز ورمقانی به عنوان سخنگو و نماینده تام‌الاختیار ایشان با حق توکیل منصوب گردیده‌ام.

6- حسب اظهارات سخنگوی باشگاه در خصوص این مسئله که با توجه به اینکه طلب والیبالیست‌ها مربوط به سال 85 است اما چرا حالا وارد این موضوع شده‌اند و برای ایشان مشکوک است سئوال بنده از عضو حقوقدان هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه این است که آیا دیدگاه و نظر ایشان خلاف نص صریح قانون است؟ به ایشان که وکیلی کاردان و مجرب می‌باشد و حتی موفقیت‌های فراوانی در عرصه وکالت از جمله پرونده کشتی‌گیران مطروحه در شعبه 37 کسب نموده‌اند به طوریکه توانسته‌اند مبلغ 268000000 تومان توقیفی را نیز به حساب باشگاه باز گردانند یادآوری می‌نمایم که طرح دعاوی حقوقی و تقدیم دادخواست مشمول مرور زمان نمی‌باشد و طلبکار (خواهان) از جنبه قانونی در بعد حقوقی هر زمان که اراده نماید می‌تواند خواسته خود را از طریق محاکم حقوقی اقامه نماید. (مبلغ 268 میلیون تومان توقیف شده بین کشتی‌گیران تقسیم گردیده است)

7- سخنگوی باشگاه طلب کشتی‌گیران را مربوط به دوره جدید و غیر قابل پرداخت و طلب والیبالیست‌ها را مربوط به دوره گذشته و غیر قابل پرداخت و مشکوک می‌داند. سؤال بنده از ایشان این است که باشگاه و شخص شما حاضر به پرداخت مطالبات مربوط به چه دوره‌هایی است؟، اگر شخص و یا اشخاصی که از دوره‌های عصر حجر و دوره رنسانس و یا دوره هخامنشی و یا شخصی از کره مریخ از باشگاه طلبکار باشند برای شما و باشگاه مورد قبول می‌باشد؟

اصولا سنگ محک و مقیاس شما به جهت مشکوک بودن یا نبودن افراد و مطالبات آنها بر چه اصول و قاعده‌ای است.

علیهذا از شما به جهت اینکه تخلف احتمالی بنده و قضای محترم دادگاه و یا احیاناً دستگاه قضا را با جسارتی بی‌سابقه رسانه‌ای نموده‌اید تشکر نموده و تقاضا دارم با توجه به ارتباطات و علمی که دارید این مسئله را پیگیری و سپس در راستای شفا ُازی به رسانه‌ها اعلام نمایید.

در پایان به عنوان یک دوست به شما توصیه می‌کنم به جای فرافکنی و پاک نمودن صورت مسئله و تشویش اذهان و سرپوش گذاشتن برخی تصمیمات اشتباه در راستای عدم پرداخت مطالبات به جهت یک‌سری کج‌سلیقه‌ای‌ها و خصومت‌ها در نهایت تعامل نسبت به پرداخت مطالبات اقدام در غیر این صورت تمایم عواقب قانونی به جهت هرگونه توقیف اموال و یا مسدود نمودن حساب باشگاه در چارچوب قانون در هفته‌های آینده برعهده شخص شما خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)