پرسپولیس نیوز :  نماینده شرکت بهنام‌ پیشرو کیش گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تعهداش نسبت به این شرکت عمل نکرد و با شکایت ما راهی زندان شد.

امیررضا خادم در مصاحبه‌ای اعلام کرده که شرکت بهنام پیشرو کیش اسپانسر پیشین پرسپولیس به تعهداتش نسبت به این باشگاه عمل نکرده و اگر قرار باشد قرارداد جدیدی بین باشگاه پرسپولیس و این شرکت منعقد شود باید همه جوانب درنظر گرفته شود.

نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش  در این خصوص گفت: این مدیرعامل باشگاه (حمیدرضا سیاسی) بود که به تعهدش عمل نکرد و دست پیش را گرفت و قرارداد فی‌مابین را فسخ کرد. او با شکایت به حق شرکت ما راهی زندان شد.

وی ادامه داد: در مذاکرات جدید و قرارداد احتمالی جدید، بهنام پیشرو کیش می‌خواهد که دیگر این اتفاقات رخ ندهد و مدیران تعهد متقابل را رعایت کنند و با سوءمدیریت مشکلات را به گردن دیگران نگذارند و با احساسات هواداران باشگاه پرسپولیس بازی نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت به تعهداتش نسبت به باشگاه پرسپولیس عمل نکرده، اظهار داشت: چطور می‌شود شرکتی وارد باشگاه شود و چندین میلیارد تومان در 3 ماه پرداخت کند و به تعهداتش عمل نکند. طرح این موضوع منطقی نیست و جای سوال دارد.

وی در پایان برای پرسپولیس و هواداران این تیم آرزوی موفقیت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)