عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس واستقلال گفت: اگر این دو باشگاه مطرح فوتبال کشور واگذار نشوند، شاهد افول فوتبال ایران خواهیم شد.

حسین گروسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با یادآوری نشست مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فراکسیون ورزش در روزهای پایانی سال 92 اظهار داشت: در آن نشست با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی و جام جهانی و میزان اهمیت آن درباره مسائل مالی یشتر گفت و گو شد.

گروسی افزود: بر این اساس این نشست برای آماده سازی تیم های ملی در بازیهای آسیایی کره جنوبی راهکارهایی برای حمایت های مالی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: قرار است این نشست ها ادامه داشته باشد البته هنوز زمان برگزاری این نشست مشخص نشده اما طی روزهای آینده اعلام می شود.

نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) تصریح کرد: مقوله فرهنگ یکی از موضوعاتی است که در ورزش کشور باید بیش از بیش تقویت شود.

گروسی افزود: احیا اخلاق در ورزش از ضروریات است و ورزشکار ایرانی در جهان با اخلاق شناخته شده و می شود بنابراین مدال آوری در بازیهای جام جهانی و آسیایی باید برمبنای داشتن روحیه اخلاق ورزشی باشد.

وی همچنین با یادآوری تصویب کلیات طرح اصلاح قانون سرباز قهرمان در سال 91 اظهار داشت: همچنان منتظر آئین نامه اجرایی آن هستیم. این طرح به عنوان یک عامل تشویقی و در راستای ترغیب جوانان برای پیروزی ایران در عرصه های ورزشی مطرح شده است.

پیشتر جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از اجرای طرح سرباز قهرمان درسال 92 خبر داده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)