مدیرعامل سابق فولاد راستی را تفسیر کرد

مرجع خبری پرسپولیس : برنامه نود که به دلیل پخش مسابقه تیم های منچستریونیاتد و آرسنال این هفته در جدول پخش شبکه سوم قرار نگرفته بود ، در نهایت روی آنتن رفت و با صحبت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک شب جنجالی را سپری کرد.

 

بعد از مشاجره عادل فردوسی پور با احمدی بیغش، نماینده مرکزی که فردوسی پور را متهم به توهین به اعتقادات و نمایندگان ملت و دولت محبوب کرد ، در ادامه فردوسی پور اعلام کرد عده زیادی با برنامه تماس گرفته و از موضع مجری نود دفاع کرده اند. در این بین مسعود رضاییان، مدیرعامل سابق فولاد خوزستان و معاون کنونی این باشگاه روی خط آمد و حرف های تندی علیه احمدی بیغش زد.

 

رضاییان که صحبت های خود را با گلایه از فردوسی پور آغاز کرد در ادامه مردانه به دفاع از مواضع وی پرداخته و صحبت های دون شأن نماینده مرکزی را محکوم کرد.

 

 

رضاییان در ابتدا گفت : شما هر سال در سالگرد انتقال امتیاز تیم سپاهان به فولاد ما را مورد لطف و عنایت خود قرار می دهید ! ولی با این وجود خود من یک راه میان بر برای شادی مردم اهواز استفاده کردم و امتیاز تیم سپاهان نوین را خریداری کردم و قبول دارم این کارم اشتباه بوده است ، اما من به عنوان یک عضو جامعه ورزشی وقتی می بینم از بیرون جامعه به یکی از اعضای آن حمله شده است ، نمی توانم ساکت بمانم .

ایشان(نماینده مرکزی) مجری برنامه نود را با مجری اخبارورزشی اشتباه گرفته است چراکه وظیفه مجری برنامه نود نقد و تحلیل برنامه است و قرار نیست آنجا بنشیند و نوشته های کس دیگری را از روی کاغذ بخواند . مجری تمامی برنامه های فرهنگی هنری و سیاسی هم در برنامه خود تحلیل می کنند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های نماینده مرکزی که خود را نماینده ملت در مجلس معرفی کرده بود گفت: برنامه نود ده ها میلیون طرفدار دارد و در مقایسه با نماینده یک شهر  که حداکثر با 300 هزار طرفدار وارد مجلس شده است بسیار پرطرفدار تر است و اگر بحث مردمی بون باشد این برنامه مردمی تر است و نماینده آن هم نماینده طیف بیشتری از مردم است.

رضاییان در ادامه خطاب به فردسی پور گفت : اما در جای دیگر ایشان  با صحبت در مورد حضرت علی (ع) اعتقادات شما را به چالش کشید و به نشستن شما در جای قاضی مربی و بازیکن انتقاد کرده و گفته شما نباید صحبت کنید که فکر میکنم شما از این صحبت خیلی ناراحت شدید ، اما من باید بگویم عمل ایشان که خودش را نعوذبالله جای خدا گذاشته که تصمیم می گیرند چه کسی ایمان دارد و چه کسی ایمان ندارد ،  گناهش نابخشودنی تر است .

در عین حال نماینده مردم تالش در مجلس و عضو کمیسیون ورزش هم در دفاع از موضع فردوسی پور روی خط آمده و  مواضع نماینده مرکزی را محکوم کرده و این عمل را غیرکاشناسی عنوان کرد .

یاری ، با بیان اینکه تفاوتی بین اراک با بندرعباس ، ساری ، مشهد و سایر مراکز استان که تمایل دارند تیم لیگ برتری داشته باشند وجود  ندارد تاکید کرد ،  هم اکنون 28 تیم در لیگ دسته اول در حال فعالیت هستند و هدیه امتیاز یک تیم لیگ برتری به یک مرکز استان ظلم به تلاش صورت گرفته توسط آن تیم های دسته اولی است.

این نماینده مجلس افزود : همچنین تجربه ثابت کرده تیم های دسته اولی بومی توانسته اند استادیوم را پر کنند و 20 هزار تماشاگر  رابه ورزشگاه بکشانند اما با انتقال تیم هایی همچون پیکان و صبا به قزوین و قم هرگز این اتفاق نیفتاده است و حتی گاها شاهدیم طرفداران یک تیم دسته سومی از یک تیم لیگ برتری بیشتر است که این نشان می دهد که مردم طرفدار تیمی هستند که خودشان آن را ساخته باشند و اگر مراحل ارتقا به صورت طبیعی و با تلاش انجام شود قطعا نتایج مطلوبی خواهد داشت.

 

در پایان این صحبت ها فردوسی پور از یاری ، عضو کمیسیون ورزش مجلس درخواست کرد در اوقات فراغت با سایر نمایندگان مجلس در خصوص این مسائل صحبت کرده و آنان را نسبت به اشتباهات خود روشن کند!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)