پرسپولیس مس

 

مرجع خبری پرسپولیس: اگرچه پرسپولیس در اصفهان به سپاهان باخت اما در نیمه دوم بارقه هایی از پیشرفت را چه در فاز حمله و چه در بعد قدرت بدنی به نمایش گذاشت.

 

از بخت قرمزها نیز حریف این هفته این تیم یعنی مس کرمان اصلاً شرایط مناسبی ندارد. پرویز مظلومی پس از یک سال و نیم حضور در کرمان از تیم کنار گذاشته شد و مس در حالی که ضعیف‏ترین خط دفاعی لیگ نهم را در اختیار دارد با هدایت مهدی محمدی دستیار کرمانی مظلومی گام به آزادی می‏گذارد تا در شروع نیم فصل دوم استارت خوبی داشته باشد.

 

بهرحال اگرچه مس در بحران قرار دارد اما شوک ناشی از تعویض سرمربی می‏تواند برای تیم زلاتکو کرانیکار خطرناک باشد. سرمربی کروات سرخپوشان باید به این نکته هم توجه داشته باشد که گرچه هنوز از حمایت حبیب کاشانی برخوردار است ولی این حمایت در صورت تداوم نتایج ضعیف و فاصله گرفتن پرسپولیس از صدر جدول نمی‏تواند زیاد دوام داشته باشد.

 

جمعه 13/9/88، هفته هجدهم نهمين دوره ليگ برتر ، ورزشگاه آزادي،

داور: يدالله جهانبازي، كمك‌ها: محمدرضا ابوالفضلي و سعيد علي‌نژاديان

 

تركيب احتمالي ميزبان: دروازه‌بان: ميثاق معمارزاده | مدافعان مياني: نبي‌الله باقري‌ها، سپهر حيدري  مدافعان كناري: ابراهيم شكوري و عليرضا محمد | هافبك تدافعي: سامان آقازماني و حسين بادامكي – هافبك تهاجمي: محمد پروين، محمد منصوري و مجتبي زارع | مهاجم: محسن خليلي

 

ترکیب احتمالی مهمان:

 

دروازه‌بان: عباس محمدي | مدافعان مياني: پيروز قرباني، مارسيو جيوواني، حميد عزيززاده | هافبك‌ كناري: مسعودزارعي، اميرحسين يوسفي – هافبك‌هاي مياني: فرزاد آشوبي، فرزاد حسين‌خاني | مهاجمان: مهدي رجب‌زاده، روح‌الله بيگدلي و ادينيو

چهره ها:

مجتبي زارع : وقتي در آن هواي برفي و در يك سوم پاياني مسابقه به ميدان آمد. مؤثرترين بازيكن پرسپوليس لقب گرفت و همه كار كرد تا تيمش در اصفهان بازنده نباشد. پيش‌بيني مي‌شود زارع با آن نمايش ويژه به تركيب اصلي پرسپوليس برسد هرچند او ثابت كرده شايد اگر به عنوان جانشين وارد زمين شود بهتر بازي مي‌كند.

روح‌الله بيگدلي : مهاجم قزويني مسي‌ها در اين دو سه سالي كه دو تيم رودرروي هم قرار مي‌گيرند بلاي جان پرسپوليس بوده است. بيگدلي كه از تكنيك بالايي سود مي‌برد تاكنون دو سه بار به انحاي مختلف دروازه سرخ‌ها را باز كرده و فردا نيز مي‌تواند مهمترين تهديد روي دروازه ميزبان باشد. آيا مدافعان سرخپوش مي‌توانند اين بار او را مهار كنند؟

آخرين بازي‌هاي ميزبان
پرسپوليس يك – ابومسلم صفر
سپاهان 2 – پرسپوليس يك

آخرين بازي‌هاي ميهمان
مس كرمان 2 – استيل‌آذين 6
ابومسلم يك – مس كرمان صفر

نکته گفتنی: مس اوضاع جالبي ندارد و همه مي‌گويند پرسپوليس راحت مي‌برد اما شوك از نوع كرماني شايد تيم اميدوار پرسپوليس را به دست‌انداز بيندازد.

 

نکته آماری: مس کرمان در حالی برای هشتمین بار در لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که تنها پیروزی خود مقابل این تیم را سال گذشته در ورزشگاه آزادی کسب کرد. و طی 6 دیدار دیگر نیز پرسپولیس 2 بار برده و 4 بازی دو تیم هم به تساوی انجامیده.

پرسپولیس 10 گل و مس 7 گل در این بازی های به رقیب زده اند و آخرین بازی دو تیم در نیم فصل اول با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)