مرجع خبری پرسپولیس : مرتضی احمدی که نذر کرده بود بعد از هر گل پرسپولیس یکصد تومان به امامزاده کمک کند بعد از گل ششم سر به آسمان کرد و گفت: یا امام رضا غلط کردم، همین شش تا بسه!

 

* عزیزاصلی در سال 1384 در مصاحبه ای اعلام کرد که حق مرحوم حاج ابولحسن و ارشد برازنده بوده که از او سیلی بخورند. اصلی گفت: اگر آنها هنوز زنده بودند بازهم به آنها سیلی می زدم!

 

* بیژن ذولفقارنسب می گوید: در بازی سال 55 قصد داشتیم با خطاهایمان مهاجمان استقلال را آزار دهیم تا اعصاب آنها خرد شود اما وقتی هیکل بزرگ و تنومند جک تیلور را دیدیم آنقدر ترسیدیم که دیگر جرات نکردیم خط کنیم!

 

* مجتبی محرمی در خصوص لگدی که در بازی سال 69 به مهدی فنونی زاده زد می گوید: قبل از بازی دو روز در خانه ما لنگر انداخته بود و مادرم برایش ناهار و شام درست می کرد اما در بازی روی من خطا کرد. این بود که آن لگد معروف را به او زدم!

 

 

* جواد ا… وردی در بازی معروف شش تایی ها دفاع تیم تاج بود. او گفت: هیچکس مقصر باخت 6 بر صفر تاج نبود و در آن بازی اگر 180 دقیقه زمان بود ما بجای 6 گل 12 گل می خوردیم و حتی یک گل هم به پرسپولیس نمی زدیم!

 

* مرتضی احمدی و خاطره معروفش را که به یاد دارید. او در سال 52 نذر کرده بود هر گلی که پرسپولیس بزند یکصد تومان به امامزاده کمک کند اما بعد از گل ششم پرسپولیس سر به آسمان کرد و گفت: یا امام رضا، غلط کردم، شکر خوردم همین شش تا کافیه!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)