دوشنبه 7 بهمن (15:15)

مرجع خبری پرسپولیس : چون پرسپولیس پول ندارد قید زاکرونی و سایر مربیان مطرح را زدیم !

مدیر جدید پرسپولیس که قصد دارد طوری تیمش را اداره کند کهخ نیاز مبرمی به منابع مالی حسین هدایتی نداشته باشد خبر مذاکره و توافق با آلبرتو زاکه رونی را تکذیب کرد و گفت:« در روزهای اخیر اسامی زیادی را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کرده‌اند. این در حالی است که هیات مدیره پرسپولیس هنوز با هیچ گزینه‌ای به توافق نرسیده است. مسائلی در داخل تیم داریم که خودمان در حال پیگیری‌ آن هستیم. امیدواریم با بیان حرف‌ها و احتمالات، به تیم استرس وارد نشود. کادرفنی و بازیکنان باید با آرامش به کار خود ادامه دهند. ما از پیروانی و کادر فنی حمایت می کنیم. دوست ندارم بیشتر از این حرف بزنم چون می‌خواهم در نشست مطبوعاتی‌ عملکرد خودم را بازگو و از کارهایی که قرار است انجام دهم دفاع کنم. در صورتی که خبری باشد آنرا از طریق رسانه‌های گروهی و سایت باشگاه در اختیار علاقمندان می‌گذاریم.»ایسنا هم درباره تحولات پرسپولیس ، نوشت:

« در پی وجود اخبار و شایعات پیرامون انتخاب مربی خارجی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس، برخی مسوولان این تیم اعلام کرده‌اند که به خاطر مشکلات مالی قصد آوردن سرمربی خارجی برای این تیم را ندارند. باشگاه پرسپولیس خبر مذاکره با “زاکه‌رونی” ایتالیایی را تکذیب کرد. »
بدین ترتیب اخباری که حکایت از توافق نمایندگان هدایتی با مربی سرشناس ایتالیایی داشت به بن بست می رسد. البته این خبر درحالی مطرح شده بود که سال قبل زاکه رونی پیشنهاد کار در تیم ملی ایران را رد کرده بود.
با شرایط فعلی همچنان افشین پیروانی مرد شماره یک نیمکت پرسپولیس می ماند البته او در موقعیتی ، کارش را انجام می دهد که بازار شایعات همچنان داغ است و با سیاست ناصحیح هیات مدیره و مدیر جدید تیم ، او اتوریته سرمربیگری اش در تیم را از دست داده و حتی هواداران تیم آن حس اطمینان اولیه شان را به کاپیتان سابق تیم از دست داده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)