تیم نوجوانان پرسپولیس در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان تهران، به سومین پیروزی متوالی دست پیدا کرد و صدر جدول را در اختیار خود نگه داشت.

شاگردان حسن خانمحمدی، عصر امروز (یک‌شنبه) در یک بازی سنگین برابر تیم توانا، سومین پیروزی متوالی را در سومین هفته رقابت‌ها، از آن خود کردند تا صدر جدول رقابت‌ها را در رقابت تنگاتنگ با دیگر مدعیان در اختیار خود نگه دارند. این مسابقه در حالی در خانه حریف برگزار شد که پرسپولیس و توانا با امتیاز برابر به ترتیب مکان‌های نخست و دوم جدول را در اختیار داشتند.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک ادامه داشت ولی در نهایت سرخپوشان نوجوان گل برتری را درون دروازه حریف خود جای دادند تا پیروزی را با نتیجه دو بر یک از آن خود سازند.

امیر رضا سینکایی گل اول این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر رساند و به این ترتیب در هر سه مسابقه این فصل با یاری همبازیانش، گلزنی کرده است. او اکنون با ۴ گل زده در جمع برترین گلزنان این رده رقابت‌ها قرار دارد. گل دوم سرخپوشان نیز توسط امیر حسین طاهری در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید.

امیرمحمد قزوینه، سيد اميرحسين حمزه، علیرضا اسکندری، علي رضا آرين كيا، احمد جهالش، سینا خسروآبادی، عرشیا محمدآبادی، آرتا جلیلی، امیر حسین طاهری خوشرودی، امیررضا علی پور، امیررضا سینکائی ناصری، ارشیا مرادی، علی مرادی، مهدی قره داغی، مانی عبادی و ماهان حسین‌علی‌زاده نفراتی بودند که در این مسابقه برای پرسپولیس به میدان رفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)