مرجع خبری پرسپولیس : برنامه نود این هفته هم از شبکه سه سیما پخش نمی‌شود.

برنامه «نود» که هفته گذشته به دلیل پخش ویژه برنامه‌های دعوت های انتخاباتی روی آنتن نرفت، این هفته نیز با توجه به عدم برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران در دو هفته گذشته، این هفته دوشنبه 15 اسفندماه نیز پخش نخواهد شد.

 

 

فردوسی پور قصد داشت پس از لغو برنامه هفته گذشته ، شنبه یا یکشنبه این هفته مجددا برنامه ای را پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال روی آنتن ببرد و به مناظره کاندیداهای این رقابت بپردازد اما این مساله با موافقت مدیران شبکه مواجه نشد تا انتخابات بدون هیچ حرف و حدیثی بی سر و صدا انجام شود.

 

فردوسی پور حتی تهدید کرده بود در صورتی که با پخش این برنامه موافقت نشود  ،لزومی نمی بیند که برنامه عادی نود را در آینده روی آنتن بفرستد. تهيه كننده برنامه نود گفت كه اگر با پخش برنامه  ویژه انتخاباتی نود در روز یکشنبه موافقت نشود  “لزومي” براي پخش برنامه در روز دوشنبه وجود ندارد.

عادل فردوسي‌پور در گفت‌وگو با ايسنا درباره لغو برنامه هفته گذشته نود كه قرار بود به بررسي برنامه نامزدهاي انتخابات فدراسيون فوتبال بپردازد، گفت: همانطور كه پيش از اين اعلام كرده بودم، اين آمادگي را داريم كه در روز شنبه يا يكشنبه اين ويژه‌برنامه را پخش كنيم و حالا قرار است مسوولان شبكه سه، نظرشان را اعلام كنند اما اين احتمال وجود دارد كه با پخش برنامه در روز يكشنبه موافقت شود.

وي افزود: اگر با پخش ويژه ‌برنامه انتخابت فدراسيون فوتبال در روز يكشنبه موافقت نشود، ما لزومي نمي‌بينيم كه روز دوشنبه برنامه را پخش كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)