پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد خوبی مقابل راه‌آهن به دست آوردیم و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم تا دل هوادارانمان شاد شود.

احمد نوراللهی در خصوص برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و یک برد خوب را به دست بیاوریم. ما در این بازی سرتر از حریف بازی کردیم و باید در ادامه بازی‌ها هم بتوانیم همین عملکرد خوب را ادامه دهیم تا بتوانیم روند صعودی را که آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم.

وی درباره مصدومیتی که به آن دچار شده و به دلیل این مصدومیت نتوانست تیم امید را در اردوی بندرعباس همراهی کند، ادامه داد: صبح امروز از پایم عکس ام‌آر‌آی گرفته شد و باید وضعیت مصدومیتم مشخص شود. البته خیلی دوست داشتم در این اردو همراه با سایر بازیکنان حضور داشته باشم اما وضعیت پایم به گونه‌ای است که باید فعلا در تهران بمانم و به درمان مصدومیتم بپردازم. از طرف دیگر امیدوارم که تا بازی پرسپولیس مقابل پدیده به آمادگی برسم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

نوراللهی درباره میزبانی شهر قدس از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: میزبانی راه‌آهن در شهر قدس واقعا از ما خوب بود و از انجام بازی در این زمین رضایت کامل داریم. چمن ورزشگاه بسیار مناسب بود و ما هیچ مشکلی در استادیوم نداشتیم.

هافبک جوان پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم و دل هوادارانمان و همچنین روح مرحوم نوروزی را شاد کنیم. ما در حین ناباوری از جام حذفی کنار رفتیم و الان همه امید ما به قهرمانی در لیگ برتر است. امیدوار هستیم که بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم تا بعد از سال 87 بتوانیم یک بار دیگر پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر ایران کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت منصور پورحیدری سرپرست و پیشکسوت نامدار باشگاه استقلال که این روزها روی تخت بیمارستان است، تصریح کرد: واقعا از شنیدن خبر بیماری اسطوره باشگاه استقلال ناراحت شدم و از خدا می‌خواهم که هرچه سریع‌تر آقای پورحیدری سلامتی‌اش را به دست بیاورد و دوباره شاهد حضور او باشیم چراکه وی از بزرگان استقلال و ایران است و امیدوارم که همه پیشکسوتان فوتبال در سلامت کامل باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)