پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تنهایی نمی‌شود بار خط هافبک را به دوش بکشید اما همه با هم می‌توانیم پرسپولیس را به موفقیت برسانیم.

احمد نوراللهی در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: تیم فعلاً دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذارد و در تعطیلات تمرینات سنگینی را انجام دادیم. خوشبختانه بدن‌ها در مرز آمادگی کامل قرار دارد. بازیکنان آماده می‌شوند تا پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را بگیرد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با جدایی رضا حقیقی هافبک دفاعی اصلی پرسپولیس شده است، عنوان کرد: در ابتدای فصل من، حقیقی و کفشگری رابطه خوبی با هم داشتیم و به نوعی خیلی خوب با هم کنار آمدیم. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند بلکه مهم این است که پرسپولیس موفق شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند به تنهایی بار خط هافبک پرسپولیس را به دوش بکشد، خاطرنشان کرد: به تنهایی نمی‌شود این کار را انجام داد اما همه با هم می‌توانیم پرسپولیس را به موفقیت برسانیم.

نوراللهی درباره شرایط تیم فوتبال امید کشورمان قبل از حضور در اردوی ترکیه گفت: خوشبختانه با وجود کادر فنی فعلی شرایط خوبی داریم. فقط باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم. عمان اولین حریف تدارکاتی قدرتمند ما بود و از این دست بازی‌ها باید بیشتر انجام دهیم. ما با انجام بازی‌های دوستانه بیشتر می‌توانیم به راحتی به المپیک صعود کنیم.

وی ضمن بیان اینکه بازی‌های انتخابی المپیک در تهران دشوار است، ادامه داد: برای صعود به المپیک انگیزه زیادی داریم اما خودمان هم خوب می‌دانیم که کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

هافبک تیم فوتبال امید کشورمان در مورد اینکه آیا در صورت صعود به المپیک شرایط سنی‌اش اجازه می‌دهد در این رقابت‌ها بازی کند، اظهار داشت: برای بازی در مرحله مقدماتی مشکلی ندارم اما اگر تیم به المپیک صعود کند به خاطر سنم نمی‌توانم برای ایران بازی کنم.

نوراللهی تصریح کرد: اینکه نمی‌توانم در المپیک بازی کنم حس خوبی نیست اما اگر تیم امید به المپیک صعود کند بازیکنان از سربازی معاف می‌شوند که خود این خوب است. اگر خدا بخواهد می‌توانیم بعد از 40 سال به المپیک صعود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)