پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: اولین نفری که به اردوی تیم امید رفت من بودم و سعید عزیزیان شاهد است، همان جا پزشکان تیم امید پایم را معاینه کردند و گفتند با این وضعیت بهتر است به اردو نیایی.

احمد نوراللهی ، در خصوص عدم دعوت به تیم امید و اینکه گفته می‌شود به خاطر عدم حضور در اردوی بندرعباس از تیم المپیک کشورمان خط خورده گفت: بعد از بازی با راه‌آهن با وجودی که مصدوم بودم صبح روز بعد از آن بازی ساعت 9 صبح اولین نفر من با تمام وسایل برای حضور در اردوی بندرعباس به هتل آکادمی رفتم. اولین نفری که به اردو رفت من بودم و سعید عزیزیان شاهد است. همان جا پزشکان تیم امید پایم را معاینه کردند و گفتند با این وضعیت بهتر است به اردو نیایی. نرفتن من به اردوی بندرعباس کاملا با هماهنگی بود و خودشان مصدومیت من را تایید کردند.

نوراللهی در خصوص اینکه کاشانی اعلام کرده با توجه به مصدومیت او و مشاهده ام.آر.ای از سوی پزشکان تیم امید ممکن بود مصدومیت وی در بازی های مقدماتی المپیک تشدید شود ادامه داد: از اینکه کادر تیم امید نگران سلامتی من هستند ممنونم. اتفاقا چند روز قبل خود حاج حبیب کاشانی و رسایی تماس گرفتند و برای سایز کت و شلوار به خیاطی رفتم. در دو بازی اخیر پرسپولیس هم حضور داشتم و اگر چه به نظر خودم پایم مشکلی ندارد اما تصمیم گیرنده کادر فنی تیم امید هستند و من به تصمیم آنها کاملا احترام می گذارم. آرزوی من موفقیت تیم کشورمان است و به عنوان یک هوادار برای موفقیت این تیم از صمیم قلب دعا می‌کنم.

وی تصریح کرد: تیم امید بازیکنان خوب و بزرگی دارد و بود و نبود من نمی تواند تاثیری در نتایج داشته باشد. انشاالله تیم ما بتواند با دست پر از قطر برگردد و من هم به عنوان یک سرباز هرگاه افتخار داشته باشم در خدمت فوتبال کشورم هستم.

وی در پایان گفت:کادر تیم امید در این مدت برای من زحمات زیادی کشید و از آنها تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)