پرسپولیس نیوز : پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پرسپولیس گفت: تا آخرین روز لیگ تلاش می‌کنیم جام قهرمانی را کسب کنیم و شرمنده روح هادی نوروزی نشویم.

 در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک تساوی به پایان رسید.

احمد نوراللهی در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی بود، متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و شرمنده همه هواداران شدیم. انشاالله در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس هم‌چنان شانس قهرمانی دارد یا خیر،‌ گفت:‌ اینکه کارمان در ادامه راه سخت است درست است، اما تیم‌های صدر جدول نیز کار سختی را پیش رو دارند، امیدوارم در دیدارهای بعدی با کسب نتیجه بتوانیم به تیم های صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

نوراللهی در مورد درگیری که بین این دیدار رخ داد گفت: به هر حال بازی فوتبال همین است دیگر، چنین اتفاق هایی پیش می‌آید، موضوع خاصی نبود، اما چون من دقیقاً نزدیک این صحنه نبودم متوجه نشدم که چه حرف هایی بین بازیکنان رد و بدل شد.

وی  خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم شرمنده روح هادی نوروزی کاپیتان تیم‌مان نشویم. تا آخرین روز لیگ برتر تلاش می‌کنیم جام را کسب کنیم. انشاالله این اتفاق نیز رخ دهد.

وی درباره درگیری رخ داده میان محسن بنگر و سینا عشوری اظهار داشت:من نشنیدم عشوری چه گفت.البته ضربه ای هم نخوردم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه پرداختی به سرخپوشان چگونه بوده است گفت:دراین باره صحبتی ندارم.کلا درباره پول حرف نمی زنم.

نوراللهی درباره داوری گفت:داوری خوب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)