پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن برای اولین بار در دربی سخت بود اما من آمادگی آن را داشتم و خوشحالم که اولین حضورم با برد همراه شد.

احمد نوراللهی  درباره دربی 79 که منجر به برد پرسپولیس شد گفت: خدا را شکر که با یک بازی خیلی خوب دل هواداران‌مان را به دست آوردیم و خدا هم کمک کرد تا شرمنده هواداران مان نشویم و موفق شدیم در حالی که از استقلال عقب بودیم این تیم را شکست دهیم.

وی درباره اولین حضورش در دربی ادامه داد: من بازیکن جوانی هستم که خیلی دوست داشتم حضور در دربی را تجربه کنم و برای اولین بار هم تجربه خیلی خوبی بود چرا که بازی با برد به پایان رسید و این مسئله همیشه در ذهن من و هواداران می‌ماند که دربی 79 را ما بردیم و آنها به این مسئله همیشه می‌بالند.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه آمادگی حضور در این بازی را داشت یا نه تصریح کرد: به هر حال بازی در دربی برای اولین بار واقعا سخت است اما من آماده حضور در بازی بودم و هر بازی که به میدان می‌روم با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنم چون خودم هوادار این تیم بودم و با دعای هواداران دیروز سربلند از زمین بیرون آمدیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان دیروز خیلی خوب بازی کردند و ما در نیمه اول و دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بیشتر از استقلالی‌ها بود اما خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم.

نوراللهی در پایان گفت: امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانیم در ادامه شرایط خوبی که داریم را ادامه دهیم هرچند که باید از دو مربی خودم تشکر کنم که این شانس را به من دادند تا بتوانم در دربی بازی کنم. اول از علی دایی که به من 21 ساله اعتماد کرد و مرا به پرسپولیس آورد و دوم هم از حمید درخشان که به بازی من اعتقاد دارد و در یک بازی مهمی مثل دربی به من میدان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)