پرسپولیس نیوز : بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بازیکن اهل حاشیه نیستم و صحبت‌های حاشیه‌ای درباره ملاقات نکردن نژادفلاح از من را تمام کنید.

احمد نوراللهی ،در خصوص اینکه این روزها و پس از عمل جراحی کتف خود که می‌کند، گفت: این روزها مشغول استراحت هستم و به شهر خودم آمدم و البته روزهای سختی را سپری می‌کنم اما باید تحمل کنم چرا که به خاطر همین عمل جراحی تیم ملی را هم از دست دادم و از کسانی که در این چند روز با من تماس گرفتند و جویای حالم شدند سپاسگزارم.

وی درباره اینکه چه زمانی تمریناتش را آغاز خواهد کرد، ادامه داد: سعی می‌کنم تا زمان شروع تمرینات پرسپولیس در کنار تیم باشم البته نمی‌توانم با بازیکنان تمرین کنم و در ابتدا باید با آتل نرم‌دوی کنم و سپس باید دویدن بدون آتل را انجام دهم که در این دوره باید زیر نظر پزشکان کار کنم اما به هر حال این شرایطی است که من در حال حاضر به آن دچار شدم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با تلاشی که همبازیانم انجام دادند سال خوبی در پرسپولیس داشتم و از همه ارکان باشگاه از مدیریت گرفته تا بازیکنان تشکر می‌کنم و ممنون هستم و می‌خواهم به اهداف بلندی که در پرسپولیس دارم برسم.

نوراللهی درباره وضعیتش در پرسپولیس برای سال آینده خاطرنشان کرد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و افتخار می‌کنم که در این تیم بازی می‌کنم و باید بگویم به عنوان بازیکنی که از لیگ دسته اول به پرسپولیس آمده سال خوبی را با این تیم داشتم و می‌خواهم در لیگ بعدی هم پرسپولیس را همراهی کنم و می‌خواهم طوری کار کنم که یک بار دیگر کی‌روش را مجاب کنم تا من را در لیست تیم ملی قرار دهد. به هر حال او روی من نظر داشته که من را به اردوی اولیه دعوت کرد و می‌خواهم به گونه‌ای عملکرد داشته باشم تا کی‌روش باز هم از من برای حضور در تیم ملی دعوت کند اما همین که به اردوی تیم ملی دعوت شدم برای من یک افتخار بزرگ است و من به این مسئله مثبت نگاه می‌کنم.

وی درباره حاشیه‌هایی که برای عمل کردن او به وجود آمد و اینکه گفته می‌شد نژادفلاح از او ملاقات نکرده، تصریح کرد: خواهش می‌کنم به این حاشیه‌ها نپردازید. چون من بازیکن اهل حاشیه نیستم و باید از نژادفلاح تشکر کنم که خودم شاهد بودم چقدر برای پرسپولیس زحمت می‌کشد و باید بگویم که قبل از عمل ما با هم صحبت کردیم اما واقعا زمان عمل کردن من مشخص نبود و بعد از عمل هم به دلیل مشغله‌های زیاد نژادفلاح او فرصت نکرد به ملاقات من بیاید و بابت این مسئله از من عذرخواهی کرد.

وی ادامه داد: البته عذرخواهی کردن نژادفلاح از من باعث شرمندگی من شد چون او بزرگتر من است و کمتر کسی چنین کاری انجام می‌دهد اما باید بگویم شاهد تلاش‌های نژادفلاح برای پرسپولیس بوده‌ام و امیدوارم در کنار هم بتوانیم تیم خوبی برای پرسپولیس تشکیل دهیم تا هواداران هم از نتایج پرسپولیس خوشحال باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)