مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت پرسپوليس به روزهاى اوج به دست آوردن شرايطى كه اين تيم بتواند كماكان به كورس خود با ساير مدعيان ادامه دهد مستلزم اين است كه اين تيم، پس از تساوى تلخ در برابر پاس همدان، اين تساوى را به دست فراموشى سپرده و بتوانند بازيهاى بعدى، ۲ امتياز حساس و مهمى را كه در اين ديدار از دست داده اند، جبران نمايند.

رضا نورمحمدى مدافع سرخ ها به چنين مساله اى اذعان دارد و معتقد است جبران اين تساوى و امتيازات از دست رفته آن دور از دسترس نيست. گفت وگو با وى را بخوانيد:

 
• تساوى تلخى بود، درست است؟
– واقعاً همين طور است. ما اصلاً دلمان نمى خواست اينطورى شود اما متاسفانه در بدترين لحظه ممكن گل خورديم و نتوانستيم برترى يك گل مان را حفظ كنيم و درست زمانى كه جبران گل حريف برايمان سخت و غير ممكن بود، دروازه مان باز شد. 

 

• در مجموع بازى را چطور ديدى؟
– ما از نظر فوتبالى خوب بوديم. اگر يك بار ديگر بازى را مرور كنيد متوجه مى شويد ما در اين بازى به خصوص در نيمه اول عملكرد خوبى داشتيم و حملات زيادى را روى دروازه پاس داشتيم كه تنها يكى از آنها به هدف نشست. ما اين فرصت را داشتيم كار را در نيمه اول براى حريف مان تمام كنيم.

 

 
• پاس در اين بازى چطور كار كرد؟
– پاس تيم خوب و با انگيزه اى بود اما در نيمه اول حرفى براى گفتن نداشت. با شروع بازى در نيمه دوم يك مقدار روى ما فشار آورد كه تا اواخر بازى، فشار را خوب تحمل كرديم اما يك غافلگيرى كار دستمان داد.

 

 

• اين ۲ امتياز در آينده باعث حسرت نخواهد شد؟
– ان  شاء الله كه نه، خود ما هم از اين كه در دقيقه ۹۰ برد را با تساوى عوض كرده ايم خيلى ناراحت هستيم و به هوادارن مان قول مى دهيم در بازيهاى آينده اشتباهاتمان را به حداقل رسانده و اين ۲ امتياز مهم را جبران كنيم. باور كنيد اين تساوى به اندازه باخت و شكست براى ما ناراحت كننده بود. به همين خاطر عزممان را جزم كرده ايم به هر قيمتى شده جبران مافات كرده و نشان دهيم اگر اين ۲ امتياز را از دست داده ايم به علت بدشانسى و اتفاقات فوتبال بوده نه برترى حريف.

 

• حالا نوبت بازى با شهردارى تبريز است؟
– اين بازى از جهات مختلفى براى ما مهم است. اول اينكه بعد از تساوى خانگى بايد پيروزى در اين بازى را به دست آوريم. از جهت ديگر هم اين مساله است كه بعد از اين بازى ليگ دوباره تعطيل مى شود و ما بايد هر ۳ امتياز اين ديدار را مال خود كنيم تا با خيال راحت و روحيه خوبى آماده تعطيلات شويم.

 

• فكر مى كنى تعطيلات دوباره در شرايطى كه اين تعطيلات پياپى كسالت بار شده به نفع ليگ ماست؟
– به نفع ليگ كه نه اما وقتى پاى مصالح ملى به ميان مى آيد بايد با اين شرايط ساخت. به هرحال بازى هاى تيم ملى و نتايج آن براى همه ما مهم است و بايد كمك كنيم تيم ملى در تورنمنتى كه پيش روى خود دارد، نتايج قابل قبولى را به دست آورد.

 

• برگرديم به بازى با شهردارى تبريز، پيش بينى ات از اين بازى چيست؟
– ما كار سختى را پيش رو داريم. شايد شرايط شهردارى در جدول چندان مناسب نباشد اما اين تيم براى رويارويى با پرسپوليس انگيزه كافى را دارد ضمن اينكه آنها در خانه و مقابل هواداران پر شور خود بازى مى كنند و با تمام وجود تلاش مى كنند تا نتيجه لازم را بگيرند. اين مسائل باعث مى شود اين تيم
ىبا انگيزه تر نسبت به بازى هاى قبلى خود به ميدان برود اما ما هم به اندازه كافى براى پيروزى در اين ديدار انگيزه داريم و به اميد خدا با به حداقل رساندن اشتباهاتمان، دست پر از تبريز به تهران باز مى گرديم.
 

  

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)