مرجع خبري پرسپوليس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي‌هاي آينده قطعا بايد فكري به حال انگشت شكسته و آتل دستم كنم.


رضا نورمحمدي اظهار داشت: بازي خوبي مقابل تيم يكدست ذوب‌آهن به نمايش گذاشتيم. به نظر من دقايق بسياري از اين بازي دست پرسپوليس بود و هر كاري كه دوست داشتيم انجام داديم اما ذوب‌آهن دو موقعيت داشت كه به گل رسيد.

 

وي افزود: در اين بازي ما چندين موقعيت را از دست داديم و حق ما برد بود اما كسب يك امتياز هم در اصفهان بد نيست.

 

نورمحمدي ادامه داد: بايد بيشتر در زدن ضربات آخر تمرين كنيم تا ديگر اينقدر فرصت‌سوزي نداشته باشيم. بچه‌ها تمام تلاش خود را كردند اما نمي‌دانم چرا توپ‌هاي ما گل نمي‌شد. اين براي خود ما هم سوال شده بود.

 

نورمحمدي درباره به ثمر رساندن گل دوم پرسپوليس گفت: ما در تمرينات بارها بر روي زدن ضربات سر در فرصت‌‌هاي ايستگاهي تمرين مي‌كنيم. خدا را شكر گل به موقعي زدم كه به دلم چسبيد چون امكان داشت شكست تلخي را تجربه كنيم.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در مورد بازي كردن با دست آتل شده گفت: من با تمام توانم در اين بازي به ميدان رفتم. چند بار توپ به دستم برخورد كرد اما مشكل خاصي پيش نيامد. جا دارد از پزشكان تيم تشكر كنم. بايد براي بازي بعدي فكري براي انگشت دستم و اين آتل كنم. چون با اين شرايط بازي كردن برايم دشوار و مشكل است.

 

وي در پايان درباره دربي هفتاد و يكم نيز گفت: اگر همين روند را ادامه دهيم صددرصد دربي را مي‌بريم. استقلال تيم بزرگ و قابل احترامي است و بازي مقابل اين تيم شرايط خاص خودش را دارد اما ما هم با اين روند مي‌خواهيم دربي را ببريم و ناكامي‌هاي خودمان را تمام كنيم. سعي خواهيم كرد اشتباهاتمان در خط دفاعي را به حداقل برسانيم چون استقلال مهاجمان خوبي دارد و ما بايد براي مهار آنها برنامه‌ريزي كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)