مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدي كه در بازي با سايپا يكي از بهترين مدافعان پرسپوليس بود، معتقد است پرسپوليس در بازي با سايپا مي‌توانست گل‌هاي بيشتري بزند و با اختلاف بيشتري پيروز شود .


بازي چطور بود؟ ظاهرا اين پيروزي، بعد از شكست از صبا خيلي چسبيد؟


■ بازي خوبي مقابل سايپا انجام داديم اما نبود تماشاگران تاثير منفي روي تيم ما گذاشت چون به تشويق‌هاي آنها عادت كرديم. به هرحال ما دنبال 3 امتياز بوديم و موفق شديم به هدف‌مان برسيم چون با برنامه كار كرديم و مستحق پيروزي بوديم. ما فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم و حتي مي‌توانستيم بيشتر از اينها به حريف گل بزنيم.


انگار تغيير بعضي از نفرات تاثير مثبتي داشت؟
■ نمي‌دانم اما با اينكه نفرات تغيير كرده بودند، هماهنگ بوديم و بازي روان و خوبي را انجام داديم. چون تيم ما در تمرين‌ها سيستم و نفرات را در كنار هم بازي مي‌دهد، در شرايط سخت هماهنگي خود را داريم.

 

 

بازي در كنار سپهر برايت راحت‌تر بود يا در كنار شيث؟
■ من در كنار همه بازيكنان پرسپوليس بازي كردم و با سپهر حيدري هم 3 سال در ذوب‌آهن بودم. در كل مشكلي با هيچ كس ندارم و خوشحالم كه همه بازيكنان براي موفقيت تيم تلاش مي‌كنند.

 


در هر صورت دفاع پرسپوليس در اين بازي بهتر از بازي با صبا نشان داد نظرت چیه؟
■ باخت به صبا تلنگري بود كه بازي‌ها را محكم و جدي بگيريم. در آن بازي مستحق باخت نبوديم اما به نظرم اگر تا صبح بازي مي‌كرديم، نمي‌توانستيم به حريف گل بزنيم چون شانس نداشتيم.


بازي با نفت آبادان را چطور مي‌بيني؟
■ بازي در آبادان خيلي سخت است اما براي اينكه در كورس بمانيم، بايد برنده از آبادان به تهران برگرديم. آنها تيم با انگيزه‌اي دارند اما يقينا روز سختي در پيش خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)