مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نور‌محمدي، مدافع پرسپوليس می گوید خط دفاع اين تيم در نبود شيث و نصرتي با مشكلاتي روبه‌رو است اما او و سايرين تلاش مي‌كنند تا جاي خالي آنها را پر كنند.

نورمحمدي به كري‌خواندن سپاهاني‌ها هم جواب داده و مدعي شده پرسپوليسي‌ها كاري مي‌كنند تا سپاهاني‌ها عادت خود را فراموش كنند.

* یک بازی حساس مقابل سپاهان دارید؟
بله، این دیدار همیشه حساس و جذاب بوده و امیدوارم این بازی نیز تماشاگرپسند شود، البته به کسب هر 3 امتیاز این دیدار خیلی امیدوارم؛ چرا که در خانه بازی می‌کنیم.

 

* پس 3 امتیاز از آن پرسپولیس است؟
باور کنید این دیدار 6 امتیاز است نه 3 امتیاز. ما اگر این دیدار را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم قطعا شرایط بسیار خوبی در جدول پیدا می‌کنیم و با 19 امتیاز فاصله خود را با صدر جدول کاهش می‌دهیم.

* محروم بودن شیث رضایی و محمد نصرتی برای شما مشکل‌ساز نیست؟
خب، در چند بازی اخر خط دفاع با وجود این 2 بازیکن عملکرد خوبی داشت و باید بگویم که هماهنگ شده بودیم اما با این مساله‌ای که پیش آمد قطعا مشکل خواهیم داشت؛ گرچه تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا جای خالی این 2 نفر پر شود.

* از همین حالا کری سپاهانی‌ها با شما شروع شد و آنها اعتقاد دارند به شکست پرسپولس در تهران عادت دارند؟
کاری می‌کنم که این بار آنها ترک عادت کنند و این عادت خود را عوض کنند. ما به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم و وقت آن رسیده که امتیازات لازم را به دست آوریم و با اضافه شدن ملی‌پوشان پیروزی را مقابل سپاهان به دست می‌آورم.

 

* آمدن کریم باقری در تمرینات چه تاثیری در تیم داشت؟
کریم یک شخصیت بزرگ و دوست داشتنی دارد و آمدن وی در تمرینات از نظر روحی و روانی به بچه‌های تیم انگیزه می‌دهد. همه بازیکنان از تجربیات آقا کریم نهایت استفاده را می‌کنند.

 

* اگر بازی کند می‌تواند به تیم کمک کند؟
قطعا اگر بازی کند کمک زیادی به تیم می‌کند. او در تمرینات نشان داده که در یکسال اخیر تمرینات خوبی داشته و بدن وی از هر نظر آمادگی حضور در زمین را دارد.

 

* حالا مقابل سپاهان یک ترکیب جدید خط دفاعی را ارايه می‌دهد؟
بله، مجبوریم در غیاب شیث و نصرتی با ممدوتال، شیری و علیرضا محمد ترکیب جدید خط دفاع را آزمایش کنیم. امیدوارم روز خوبی را مقابل سپاهان سپری کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)