مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خواستم مشکلی پیش بیاید اما کرار دست شکسته‌ام را زیر بدنش گذاشته بود و به عمد فشار می داد.

رضا نورمحمدی در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس و استقلال و سومین شکست پیاپی قرمزپوشان در دربی‌های گذشته اظهار داشت: به نظرم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی را داشتیم اما فرق ما با استقلال این بود که آنها توپ‌هایشان به گل تبدیل شد اما برای ما به گل تبدیل نشد.

وی افزود: در نیمه دوم هم فرصت‌های صددرصد و خوبی داشتیم و روزی که 50درصد پرسپولیس بودیم، متأسفانه بازی را باختیم که هیچ حرفی برای گفتن نداریم به غیر از عذرخواهی از هواداران.

وی در خصوص شرایط نامساعد خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: ما در دفاع راست چندین بار تغییر انجام دادیم به همین دلیل کمی هماهنگ نبودیم آنها در توپ اول بر اثر برگشت یک توپ معمولی به گل رسیدند و در گل دوم نیز از یک شوت ایستگاهی استفاده کردند، اما ما متأسفانه حتی پنالتی خودمان را به بیرون زدیم که این موضوع هم جزئی از فوتبال است.

وی یادآور شد: در روزی که سرحال و پرسپولیس واقعی نبودیم حداقل می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهترین استفاده را کنیم اما نشد. واقعا نمی‌دانم از دیشب تا صبح را چطور سر کردم.

نورمحمدی در پایان درباره درگیری‌اش با کرار در انتهای بازی نیز گفت: نمی‌خواستم اتفاقی پیش بیاید اما جاسم کرار از عمد دست شکسته  من را زیر بدن خود قرار داده بود و فشار می‌داد. من چندین بار سعی کردم دستم را جدا کنم اما آنقدر به کار خود ادامه داد تا عصبی شدم ولی موضوع چیز خاصی نبود و تمام شد. انگشتان دست من هنوز جوش نخورده و با آتل برای پرسپولیس بازی می کنم. به همین دلیل این بازیکن خارجی استقلال موضوع را فهمیده بود و می‌خواست مرا عصبانی کند اما ماجرا به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)