پرسپولیس نیوز : حمید درخشان برای حل مشکل کمبود بازیکن تخصصی، باز هم علیرضا نورمحمدی را به سمت چپ خط دفاع برد اما نورمحمدی که تازه از بند مصدومیت رها شده، نتوانست به اندازه کافی، خوب باشد. با این بازیکن دقایقی صحبت کردیم که می‌خوانید.

فكرش را مي‌كردي با اين شرايط، پرسپوليس مقابل پديده به پيروزي برسد؟
بله، چراكه نه. ما قبلاً هم خوب بازي مي‌كرديم ولي متأسفانه نتيجه نمي‌گرفتيم و بدبختي تيم‌مان همين بود. حالا خدا را شكر كه توانستيم با نتيجه‌اي خوب بيرون بياييم. در ضمن، فراموش نكنيد كه اينجا پرسپوليس است و بايد در هر بازي فقط به برد فكر كنيم!

در يك صحنه، با سوشا مكاني هم درگير شدي، موضوع چه بود؟
پديده كرنر زد و يونس شاكري كه ميان من و محسن بنگر ايستاده بود، به راحتي روي هوا بلند شد و ضربه سر زد. توپش به اوت رفت اما چون موقعيت خطرناكي بود، همه ترسيديم.

ترس و نگراني جدا، سوشا و محسن بنگر بدجوري بر سر تو فرياد كشيدند!
موضوع خاصي نبود. سوشا كه الكي داد مي‌زد، بنگر هم داشت مي‌گفت شاكري را به من سپرده بود. البته در آن لحظه، چون خطر از بيخ گوش‌مان گذشته بود، من هم قاطي كردم ولي در نهايت ختم به خير شد. قبل از اينكه كرنر را ارسال كنند، بنگر شماره بازيكنان حريف را خواند و گفت هر كدام از ما، بايد با كدام بازيكن حريف يارگيري كنيم اما چون اين تيم تعويض كرده بود، همه ما بازيكنان پديده را گم كرديم و آن اتفاق افتاد.

قبول داري پرسپوليس با شانس كمي از اين بازي با برد خارج شد؟
چراكه نه؟ اگر ضربه سر بازيكن پديده در دقيقه 89 به جاي تير دروازه، وارد دروازه‌مان مي‌شد، كار تمام بود. خيلي هم شانس آورديم.

در آن صحنه چه شد؟
سوشا توپ را روي هوا گرفته بود كه يك‌باره به زمين خورد. سوشا مي‌گفت روي او خطا كرده‌اند ولي توپ از دستش خارج شد و در حالي كه ما هيچ تمركزي نداشتيم، آنها به تير دروازه‌مان زدند. اصلاً بازي خوبي براي ما بود.

به نظر مي‌رسيد اصلاً آمادگي بازي نداشتي و در چند صحنه دچار اشتباه شدي. چرا؟
نيمه اول به لحاظ آمادگي، عملكرد بهتري داشتم اما چون از بدنسازي دور بودم، نتوانستم مثل هميشه بازي كنم. باور كنيد بازي در پست دفاع چپ، تخصص من نيست. به اين خاطر كه بازيكن نداشتيم، در اين پست بازي كردم وگرنه بلد نيستم اين كار را انجام دهم. بازي هم سنگين بود و فشار زيادي روي تيم وجود داشت، خلاصه هر بازيكني در يك بازي، دو، سه اشتباه مي‌كند. مثلاً من مقابل استقلال هم دفاع چپ بودم ولي يادتان هست كه چقدر خوب بازي كردم؟

درگيري شديدي هم با مهاجم ازبك پديده داشتي. موضوع چه بود؟
خيلي محكم بازي مي‌كرد، من هم مجبور شدم چند بار حسابي بزنمش تا دست از سر دفاع ما بردارد. كاملاً خنثي شده بود اما چند فحش ايراني يادش داده بودند كه مدام فحاشي مي‌كرد. دو، سه فحش ايراني مي‌داد و چند فحش به زبان ازبكستاني! ما نمي‌دانستيم چه جوابي به او بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)